השף האשדודי בדרך לכבוש את משחקי השף

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה מחזיקה אצבעות לשף והבעלים של מסעדת ״אספניה״ המיתולוגית והיועץ הקולינארי של אולמי ״הילה״ החדש, פול לוי, שציפור קטנה וחמודה לחשה לפריחה שהוא באודישינים הסופיים בתחרות הריאלטי ״משחקי השף״ המשודרת ברשת‫. פריחה מחזיקה לו אצבעות

פריחה שמעה כי נמל אשדוד פרסם בשבוע שעבר את שמותיהם של 8 עובדים מצטיינים לשנת 2018. המצטיין הנמלי לשנת 2018 הוא מיכאל דוד, בקר אחראי בכיר ממחלקת מכולות. מצטיינים נוספים הם ג'ואל גונן, מפעיל מנוף שער במחלקת תפעול; שרון זוזוט, מפעיל גורר במחלקת תפעול; אתי כהן, תצפיתנית במחלקת ים; אילן רביבו, חשמלאי רכב במחלקת ציוד; גילעד צעדי, מיישם מערכות מידע במחלקת מחשוב ומערכות מידע; לימור סינדורי, ע' רמ"ד הנה"ח ביחידת חשבות, מדור הנהלת חשבונות ומקס אלאלוף, אתת במחלקת התפעול.

 TP 5223

השף גיא פרץ ממשיך להתהלך בארץ ישראל עם רכבי ׳הפוד טראק׳ המיוחדים שלו והפעם הוא יגיע למתחם העירייה במסגרת פסטיבל ׳מדיטרנה׳ ב-18-19 ליוני. בפסטיבל יעמוד הרכב עם מעשנת אסאדו ואוכל רחוב יווני וכמובן פוד טראק בירה הראשון בישראל. פריחה מוסיפה יאסו.

7271283893652

ביום שני השבוע חגגה משפחת מזרחי בת מצווה לאושרה. אורחים רבים כיבדו את האירוע בנוכחותם וביניהם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. האורחים שיבחו את האוכל הטעים של אולמי "האוס", שכלל מטעמים מיוחדים כמו קרואסון מעורב, פטריות בפנקו, בריק טוניסאי וספינג'ים מהבילים, בארגון המצוין של דניאל מנהל האולם. התקליטן המעולה איתי קרוצ'י עשה הרבה שמח לאושרה ואביזרים לריקודים חולקו בשפע כל הערב. בר מתוקים של האחות שיראל זיקרי פיאר את האירוע. האוירה הייתה משפחתית וערכית, האחים שרו עם אושרה שיר מיוחד, חולקו קופות צדקה עם הכיתוב "נתינה היא מתנה", נערכה הפרשת חלה וכל הנשים הכינו חלות בתבניות מיוחדות מזכרת מאושרה. על המסכים הוקרנה ברכת כהנים מפי סבא רבא פפה מאיר כהן, בן 101, שנכח באולם, ואורחים רבים הגיעו אליו לקבל ברכה לחיים מאושרים ובריאים אמן.

585282528382

ציפור קטנה לחשה לפריחה שחברי תנועת ״אשדודים״ יניב קקון ומאיר אברג׳יל, דואגים מעת לעת להיפגש בשישי בצהריים עם ראש העיר לשעבר ד״ר אריה אזולאי. בסוף השבוע הם נפגשו במסעדת ״ארמיס, בחוף ״לידו״ לקבלת שבת ודסקסו על פוליטיקה. פריחה בטוחה שאזולאי מעניק להם טיפים רבים וטובים.

8468474

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן