4 טיפים לבחירת אינסטלטור בתל אביב והסביבה

אינסטלטור הוא אחד המקצועות הוותיקים ביותר שיש ולשירותיו ביקוש גבוה בכל חלקי הארץ, לרבות תל אביב והסביבה. במקרה של תקלה הקשורה במים: תשתיות המים, ביוב, הצפות, כיור סתום ומקרים דומים – חשוב להזמין אינסטלטור בסביבתכם שיגיע במהירות לפתור את התקלה. במרבית המקר

צילום: pixababy
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מדוע חשוב לשמור מספר טלפון של אינסטלטור בסביבתכם?

ישנם בעלי מקצוע שחשוב שיהיו לנו הטלפונים שלכם, במיוחד אם הם מספקים שירותים באזור מגורינו. לאינסטלטור יש ביקוש רב ולא תמיד נדע מתי נצטרך אותו אולם לא פעם נזדקק לשירותיו.

אם הכיור נסתם, השירותים עלו על גדותיהם, הביוב מוציא את הכול החוצה, הצינור מתחת לברז התפוצץ או אפילו אם ישנה הצפה בבית ממי הגשמים או בשל תקלה בצנרת – חובה לקרוא במהירות לאינסטלטור.

איש מקצוע הפועל רחוק מכם עשוי לקחת לו יותר זמן ולהגיע ולא תמיד הוא יהיה שש לקבל את הקריאה שלכם. לרוב גם המחיר שלו יהיה גבוה יותר כיוון שהוא עושה מרחק גדול יותר אליכם. לכן – שמרו מספר טלפון של אינסטלטור מקצועי בסביבתכם, רק ליתר ביטחון.

מספר טיפים חשובים לשים לב אליהם בעת בחירת אינסטלטור:

· המלצות – אם קיבלתם המלצה מחברים או משפחה על שרברב באזורכם שכרגע סיפק להם שירות מקצועי במחיר הוגן, היה נחמד ועשה רושם טוב על אותם מכרים שלכם, הרי שזהו אינסטלטור ששווה לשמור את הטלפון שלו למקרים בהם תצטרכו אחד כזה. עוד המלצות על אינסטלטור תוכלו למצוא ברחבי האינטרנט שכן האינטרנט היום הוא כלי תקשורת מהיר ונהדר למצוא בו אנשי שירות בכל מקום בארץ.

· תעודת מקצוע – בסופו של דבר אתם רוצים איש מקצוע שהוכשר מקצועית לעסוק בתחום זה ולא מישהו המנסה לעשות כסף מהצד על גבכם. לא שזה רע לנסות לעשות כסף מהצד, אולם כאשר מדובר בבטיחות ובכסף שלכם – מבחינתכם שאותו אדם הקורא לעצמו אינסטלטור יפנה לתחום שלא גוזל מאנשים כסף או גורם להם לעוגמת נפש ונזק. אינסטלטור לא מקצועי לא ידע לתפעל כראוי את הציוד וגם לא לחשוב מזווית הראייה השונה של איש המקצוע כאשר זו תתבקש. וודאו שיש לו תעודת מקצוע לפני שהוא מגיע אליכם.

· מכשור מתקדם – בעבר כדי לאתר נזילות בקירות, בתקרה או ברצפה היה צורך לשבור חלקים גדולים מהמרצפות או מהקירות. בשל עובדה זו המשפחה הייתה נדרשת בשיפוץ גדול לאחר כל טיפול בתקלה כזו והצורך באינסטלטור הפך ליקר מה שגרם למשפחה לנסות לטפל בתקלה בעצמה ולהחמיר את המצב. אינסטלטורים מתקדמים כיום עושים שימוש במצלמה תרמית שבעזרתה הם יכולים לצלם את הרצפה, הקירות והתקרה והמצלמה תציג להם בדיוק היכן נקודת הנזילה והיכן צריך לשבור כדי לתקן. וודאו כי לאינסטלטור שאתם קוראים יש מצלמה תרמית כדי שזה לא ישבור לכם את כל הבית כדי לטפל בתקלה.

· מחיר – ובסופו של יום הכול מתבטא במחיר. ברור שהבדל של 100-200 שח בהצעת המחיר יהיה זניח לעומת הנזק שייגרם אם תמשיכו לחכות לאינסטלטור שלא יכול להגיע אליכם במהירות או לספק לכם את העבודה עם הציוד המתקדם הנדרש ולכן אם זה הסיפור פשוט קראו לאינסטלטור.

לטיפים נוספים מאת האינסטלטור אורן רדה לחצו כאן.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן