סולחה בין ראש העיר לסרי לבין ממלא מקומו אבי אמסלם בתיווך שר הפנים

בתום חודשים של נתק, דם רע וסכסוך בין ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לממלא מוקומו אבי אמסלם, הושגה סולחה בתיכוו של שר הפנים, אריה דקרעי @ הצדדים: "היחסים שבו למסלולם כרגיל ויותר מזה"
י

לסרי דרעי ואמסלם. שולם. צילום: יחצ
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בלשכתו של שר הפנים אריה דרעי נערכה הסולחה הגדולה ביום רביעי בצהריים השבוע . לסולחה נכנסו היריבים, ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי וממלא מקומו, אבי אמסלם. המתווך בין שני היריבים הוא שר הפנים אריה דרעי. כזכור בין לסרי לאמסלם דם רע והשניים ניתקו קשר עוד מסיום מערכת הבחירות. אמסלם לא זומן מאז לשום ישיבה משותפת עם ראש העיר והכל על רקע סכסוך קשה שהתגלע ביניהם.

לסכסוך המתוקשר קדם מו"מ קואליציוני לאחר הבחירות. אמסלם עם הישג מדהים של 6 מנדטים. לפי מקורבי לסרי ביקש אמסלם הרים וגבעות וגם די בהתנשאות. הוא ביקש 2 סגנים ותפקידים רבים. מנהל המו"מ עו"ד גבי כנפו בתיאום עם לסרי הודיע לו כי יהיה אחרון במו"מ. רק לאחר שחולקו כל התיקים והסתיימה הרכבת הקואליציה הם פנו לאמסלם עם מעט נידונייה. עד להשבעת המועצה כמעט היה נדמה שש"ס תישאר באופוזיציה.

בהמשך, ש"ס נכנסה עם מעט מאוד הישגים יחסית לגודלה. הנתק נמשך ואף החמיר ובהודעה מיוחדת שהוציא עו"ד כנפו הוא הודיע כי הם מנתקים כל קשר עם אמסלם באופן אישי וכי הם פסלו אותו. כך נמשך הנתק עדל להתערבותו של שר הפנים דרעי עם הבטחה של אמסלם להיות ענייני וקוליגיאלי לקואליציה ובעיקר ללסרי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן