משורשים לפירות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

איזה כיף ותענוג זה לכתוב את השורות הבאות: הפועל אשדוד אלופת המדינה! יום חג ספורטיבי פקד את עירנו הנהדרת. הצמרמורת אחזה בכל אחד ואחד שנכח במגרש ותמך בקבוצה הסימפטית של בוטנקו, שהייתה נחושה לעשות היסטוריה והיו לה את כל הכלים לעשות זאת. עוד לפני המשחק האחרון בסדרה, נצפה עומס ביציע של אוהדי קבוצת החוץ באולם 'בית מכבי'. מחשש לצפיפות יתר, סגרו כוחות האבטחה את הכניסה ובתוך האולם נראה שלא ניתן להכניס לשם אפילו סיכה.

תושבי העיר ואוהדי הקבוצה לא רצו לפספס את ההיסטוריה וחתרו למגע ישיר עם הגיבורים החדשים של העיר. קושמרו, אדיר כהן, יוסי ביטרמן, יותם טל, טל ושי הרשקוביץ', תומר שם טוב, מתן כהן, לנגהאנס, סטויקוביץ' ושרון שלם. החבורה הנפלאה הזו עשתה את הבלתי יאמן בהגיעם ל'מאני טיים' בשיא כושרם. בין כל החוגגים, הסתובב זאב שיף, מאמן היכולות הגופניות של הקבוצה מזה כשלוש שנים ואמר בצניעות ובמבוכה: "אני רק בורג קטן במערכת".

וזה הסיפור של הקבוצה הגדולה הזו בעצם. צניעות משולבת עם עבודה קשה, אליהן ניתן להוסיף את המשפחתיות והמסורת. בסוף שנות השמונים החל לשחק עבור המועדון ונטע בו שורשים, שלום כהן, השחקן האגדי וכיום המנהל המקצועי. היום בנו המוכשר, אדיר, סוגר עבורו מעגל וזוכה יחד עם חבריו באליפות ענקית, שלבטח מסבה נחת לשלום, שזוכה לפירות מהשורשים שהוא עצמו נטע.

הפירגון להפועל אשדוד והרצון לראות אותה מצליחה חוצה גבולות ומגזרים. בימים האחרונים מתפרסמות ברכות מכל הקצוות בעיר אשדוד. אפילו עמותת מכבי עירוני אשדוד בירכה. ואיך אפשר שלא? המודל של הפועל אשדוד בכדוריד צריך לשמש דוגמא לכל ארגון ספורט בעיר, שרוצה לשאוף למצויינות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן