ז'אן מאסטר

בשנים האחרונות שחקן העבר האשדודי האגדי, ז'אן טלסניקוב הוא מומחה למצוינות. לאחרונה מקבל טלסניקוב מחמאות על עבודתו משלושה שחקני ליגת העל שביצעו התקדמות מדהימה. כוכבי מכבי ת"א דור פרץ ודור מיכה. וגם השוער עומר חנין, שחתם ב'מיינץ' מהליגה הגרמנית הראשונה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שחקן העבר ז'אן טלסניקוב ראה הכל בקריירת הכדורגל שלו הנהדרת שלו והיה אהוב בכל מקום בו שיחק. טלסניקוב גדל בקבוצת מכבי עירוני אשדוד, ממנה עבר לבית"ר ירושלים וזכה בבירה בשתי אליפויות בשנות התשעים. על הדרך שיחק בנבחרת ישראל 21 פעמים ואף כבש 4 שערים במדים הלאומיים וייצג את העיר אשדוד בגאון. ז'אן בן ה-46 אפילו התנסה באירופה, כאשר שיחק בשנת 1999 בדנדי יונייטד מהפרמייר ליג הסקוטית.

ז'אן שימש כקשר אחורי, כאשר היה הכוח המניע בקבוצות בהן שיחק. כשחקן, השקט והביטחון שהקרין כלפי חוץ, הפכו אותו למנהיג של חוליות הקישור בקבוצותיו השונות. טלסניקוב התמקצע גם בתחום האימון. הוא בעל תעודת מאמן 'פרו' מטעם 'אופ"א והתאחדות הליגה הגרמנית, מחזיק גם בתעודת ניהול כדורגל מטעם אוניברסיטת לוזאן שבשוויץ וגם משמש כחבר סגל מאמני נבחרת ישראל והאקדמיה למצוינות במכון וינגייט. בעבר שימש כעוזר מאמן בבית"ר ירושלים, בהפועל ב"ש וכן מאמן ראשי במחלקות הנוער של מ.ס אשדוד ובית"ר ירושלים.

תכונותיו האישיות והכלים שרכש במהלך חייו, לבטח עוזרים לו בקריירה העכשווית שלו, כמאמן לפיתוח מצוינות של ספורטאים. טלסניקוב משתמש בנסיונו העשיר בתחום הספורט ומציע דרך יעילה למימוש פוטנציאל ולהתגברות על מכשולים בדרך למצוינות. הלקוחות של ז'אן הינם ספורטאים ואנשים המעוניינים להגשים את עצמם, להגיע ליעד שהציבו לעצמם וליהנות מפירות ההצלחה.

בימים האחרונים העניק אחד מהשחקנים הכי טובים בארץ, דור פרץ, קשרה של האלופה מכבי ת"א ונבחרת ישראל, ראיונות בכלי התקשורת השונים, בהם שיבח את עבודתו עם טלסניקוב. על פי דור פרץ, שהבקיע 8 שערים העונה ושווי כרטיסו מוערך בכמיליון אירו, העבודה עם ז'אן, עזרה לו מאוד לשיפור בטחונו העצמי. לקוח נוסף של ז'אן, הוא שחקן העונה של ליגת העל וכדורגלן מכבי ת"א ונבחרת ישראל, דור מיכה. לפני 5 עונות מיכה הרגיש שהקריירה שלו תקועה ובחר לעבוד עם טלסניקוב. החיבור המוצלח יצר שחקן 'מפלצתי' בקנה מידה ישראלי. ז'אן, שלא מרבה להתראיין סיפר בשנת 2013: "אמרתי לדור (מיכה) שדווקא ברגעים שיש יאוש, שם נמצא מכרה הזהב. תשחרר את הפחד ותפסיק לספור כמה גולים יש לך. ובאמת, אחרי זה הדברים השתנו".

גם עומר חנין, שוערה של הפועל חדרה העונה וההחתמה החדשה של קבוצת הבונדס ליג, מיינץ, שבחרה להמר על השוער בן ה-21. חנין שימש העונה כשוער המחליף של חדרה ובאחת מההזדמנויות שקיבל העונה במדיה, הצטיין ובחר להחמיא לז'אן: "ביטחון זה משהו שאני עובד עליו הרבה מאוד עם עצמי ועם ז'אן טלסניקוב, ככה שהכנתי את עצמי בצורה הכי טובה". המעבר של השוער הצעיר לליגה הגרמנית הפתיע פרשנים ואוהדי כדורגל רבים ברחבי הארץ. ניתן לשער שאת המאמן ה'מנטלי' שלו, או ה'קואצ'ר' או המאמן למצוינות ספורטיבית, זה כלל לא הפתיע.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן