ג'קי ודודו 'קורעים' את אירופה

מ.ס אשדוד ודודו דהאן ממשיכים לגזור קופונים. על פי דיווחים אלופת בולגריה 'לודוגרץ רזגארד' תשלם עבור דן ביטון מיליון ורבע יורו. עסקת ג'ראפי להפועל ת"א תקועה. עוביידה חטאב הגיש חנינה לנשיא

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השילוב של ה'ספונסר' של מ.ס אשדוד ג'קי בן זקן והסוכן הכל יכול, דודו דהאן, שוב מניב פירות לקופת הקבוצה. הקשר המצוין בן ה-23, דן ביטון שכבש העונה חמישה שערים ובישל עוד חמישה, חתם לפני כשבוע באלופת בולגריה בשמונה השנים האחרונות, לודוגורץ ריזגארד. השבוע דווח בכלי התקשורת השונים, כי הקשר, שנרכש על ידי אשדוד מהפועל באר שבע תמורת כמיליון שקלים, יעלה לבולגרים 1.25 מיליון אירו. המשמעות היא שערך כרטיסו של דן ביטון גדל פי ארבעה במהלך העונה האחרונה והנהלת אשדוד היא המרוויחה העיקרית.

רשימת השחקנים שהניבו רווחים לקבוצת מ.ס אשדוד בשנים האחרונות כוללת בין היתר את ניר ביטון ואפה אמברוז שנמכרו לסלטיק, אלופת סקוטלנד, את אופיר מרציאנו שנמכר למוסקורן מבלגיה והושאל להיברניאן מסקוטלנד. ניב זריהן ומיכאל אוחנה שנמכרו להפועל ב"ש בחודש ינואר השנה. גם גדי קינדה נמכר לבית"ר ירושלים תמורת כמיליון אירו בחודש ינואר השנה. והרשימה עוד ארוכה. המשולש ג'קי, דודו ומ.ס אשדוד הכניס לקופת המועדון עשרות מיליונים ועסקת דן ביטון מוסיפה עוד כמה.

עוד שחקן שהרבה קבוצות היו מעוניינות לראות אותו בשורותיהן, הוא יואב ג'ראפי. השוער המצטיין של מ.ס כבר היה סגור בהפועל ת"א, אך כעת נראה שהעסקה תקועה. בשבוע שעבר כזכור, הגיע ג'ראפי למתחם האימונים 'חודורוב' בת"א יחד עם הסוכן דודו דהאן וחתם על טיוטת חוזה. אולם, בן זקן לא היה שלם עם העסקה ושלח מכתב להנהלת הפועל ת"א בו כתב כי העסקה מבוטלת. לא ברור מה יעלה בגורל ג'ראפי בעונה הבאה ונראה כי ג'קי משהה את ההחלטה מפני שממתין להצעה קוסמת יותר.

עוביידה עתר לנשיא

בלם מ.ס אשדוד, עוביידה חטאב שאמור להכנס לכלא בימים הקרובים הגיש עתירה לנשיא המדינה, בכדי לקבל חנינה. השחקן בן ה-25, שהצטרף למ.ס בחודש ינואר השנה והצטיין במדיה, היה מעורב בתאונת דרכים קטלנית לפני כ-5 שנים ותחילה נענש בעבודות שירות. לאחרונה בית המשפט קיבל את בקשת הערעור שהגישה התביעה ודן את חטאב ל-15 חודשי מאסר.

עוביידה פרסם בסוף השבוע האחרון 'פוסט' מרגש ובו גולל את כל סיפורו מאז התאונה ועד היום. הוא סיפר על השיקום שעבר, על תרומתו לקהילה, על ההשכלה שרכש בדרך ועל הרצון להמשיך את מקומו במגרשי הכדורגל ולהמשיך לקדם ילדים ונוער בשכונות ערביות בארץ. הדברים של חטאב עוררו תגובות רבות מכל קשת הספורט בארץ. אוהדי ושחקני קבוצות ספורט ברחבי הארץ הביעו את תמיכתם בבלם, שהודה לכולם על התמיכה.

לא ברורה ההחלטה של בית המשפט לקבל את הערעור של התביעה ולקבוע כי חטאב ישלח ל-15 חודשי מאסר, לאחר ביצוע עבודות השירות של חטאב. המקצוענות, השקט וההתנהלות, לצד פעולות קהילתיות חשובות, אמורים לספק את התשובות לבית המשפט, שמתעקש לחבל בשיקום של חטאב. כולנו תקוה שמישהו בבית הנשיא יתעורר ויחנון את חטאב, כי חסרים שחקנים כמוהו במ.ס אשדוד בפרט ובליגת העל בכלל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן