לראשונה באשדוד: קייטנה לגילאי 3 עד 6 בחודש אוגוסט

ביוזמתה הברוכה של הממונה על הגיל הרך, ד"ר אפרת אוחיון- נאור מסיעת 'המקומיות' תתקיים הקייטנה לגילאי 3-6 . הקייטנה תמשך עד 8.8.19 בעלות של 600 שקלים: " בהמשך נרחיב את הקייטנות עוד יותר" היא מבטיחה
 
 

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יוזמה ברוכה של הממונה על הגיל הרך, ד"ר אפרת אוחיון- נאור מסיעת המקומיות ( אשר התפצלה מסיעת "הלביאות") עוד מחזור אחד של קייטנת הקיץ לילדים. כידוע, קייטנות הקיץ הרגילות ביולי מסתיימות ב- 25.7.19 והיות ורוב ההורים עובדים ואין להם חופש גדול הם נאלצים לגייס את סבתא או לשלם על שמירה או קייטנה פרטית או להפסיד ימי עבודה. ד"ר אוחיון- נאור נחלצה לעזרת ההורים ולראשונה באשדוד יופעלו קייטנות המשך יהיו למשך שבועיים ובעלות של 600 שקלים. "אנחנו שמחות ונרגשות לבשר שהמאמץ שלנו צלח וכבר החל מחודש אוגוסט הקרוב תהיה קייטנה עירונית לילדי הגנים למשך שבועיים נוספים".

השנה ייפתחו 11 גנים לרישום למחזור ב' של הקייטנות החל מ-12.6.2019. הקייטנות מיועדות לילדי הגנים במערכת החינוך (3-6) ויופעלו ויפוקחו ע"י תחום הגיל הרך של החברה העירונית המפעילה באופן שוטף את הצהרונים והקייטנות בעיר.אוחיון- נאור מודעת שזה עדיין לא מספיק, לאור הביקוש הרב, והיא מבקשת מההורים לגלות סבלנות " ברור לנו שהצורך של ההורים הוא רחב הרבה יותר ו11 מסגרות לא באמת יוכלו לתת מענה לכל העיר, אבל, היות ומדובר בשנה ראשונה בה תופעל תכנית זו, חשוב לנו ללוות מקרוב ולבדוק את הצלחתה בכדי כבר לתכנן את יישום הרחבתה לקיץ 2020. באם יהיה ביקוש משמעותי ונרחב נוכל להתרחב משמעותית בשנה הבאה". היא מבטיחה.
תאריכי הקייטנה: 28.7 – 8.8 – 2019
שעות פעילות: 7:30 – 16:00
מחיר : 600 ש"ח
הגנים בהם תתקיים הקייטנה:
נוף ים – רובע ד
חמניות – רובע ה
אורנית – רובע י"א
דובדבן – סיטי
בוסתן – י"ב
טופז – ט"ו
פקאן – ט"ז
חושן – י"ז
יסמין – י"ג
רעים – י
שירת הים – מרינה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן