מלפפונים אשדודים

במ.ס אשדוד החלו בהכנות לקראת העונה הבאה בליגת העל. המאמן רוני אוואט חתם בקבוצה ויעבוד יחד עם משה אוחיון. רועי גורדנה האריך חוזה בשנתיים. עונת המלפפונים כבר כאן

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת מ.ס אשדוד העלתה הילוך השבוע, בכל מה שקשור להכנות לקראת העונה הקרובה. בהנהלת הקבוצה נפרדו מהמאמן החביב אבי בוחבוט, שלמרות שעשה עבודה טובה, ככל הנראה יחזור לאפרוריות של הליגות הנמוכות. מי שיחליף אותו על הקווים במ.ס, ויאמן בשיתוף פעולה מלא עם המאמן ללא תעודת ה'פרו', משה אוחיון, יהיה לא אחר מאשר רוני אוואט.

אוואט, שיהיה בחודש אוגוסט הקרוב בן 51, אימן בעונה החולפת בקבוצת מכבי יפו מליגה א' דרום וכשל במשימה להעפיל לפלייאוף העליה. את רוב שנותיו כמאמן, העביר אוואט במ.ס אשדוד. לעתים כמאמן קבוצת הנוער, לעתים כעוזר מאמן וגם כמאמן ראשי, שהיה שותף לעליה של מ.ס אשדוד חזרה לליגת העל בשנת 2015. כשחקן, את מרבית הקריירה שלו כשחקן, שיחק במכבי עירוני אשדוד (בגלגולה הקודם, לפני האיחוד). המאמן הטרי של מ.ס היה מועמד לאמן את הפועל אדומים אשדוד, אך לבסוף בחר בהצעה מליגה בכירה יותר. יהיה מעניין לראות את שיתוף הפעולה בין האחרון, לבין משה אוחיון.

8648486464

8648484

עוד לפני המינוי של המאמן החדש, הנהלת הקבוצה בישרה על שחקנים שחתמו על חוזים וימשיכו גם בעונה הבאה. רועי גורדנה שהגיע בחודש ינואר והנהיג את מרכז השדה של הקבוצה בתקופה היותר טובה שלה העונה, חתם על חוזה לשנתיים. גורדנה בן ה-29, כבש העונה שני שערים במדי הקבוצה והישארותו תעניק הרבה איכות בקישור של מ.ס.

בקבוצה מכינים כבר את הקרקע למקרה האפשרי בהחלט, שבו יעזוב השוער המצטיין, יואב ג'ראפי, לקבוצה גדולה יותר (מכבי חיפה הציעה 550 אלף אירו עבור ג'ראפי) והחתימו את השוער המחליף רועי משפתי לשלוש העונות הקרובות. גם שחקן הבית, בנצי מושל, בן ה-26 ימשיך בקבוצה, כאשר חתם השבוע על חוזה לשנתיים.

עמיר תורג'מן חתם בנס ציונה

העולה החדשה לליגת העל, סקציה נס ציונה, שחוזרת לליגה הבכירה אחרי היעדרות של 47 שנים, בחרה למנות את המאמן האשדודי, עמיר תורג'מן, כמאמן הקבוצה בעונה הקרובה. תורג'מן, שיהיה באוקטובר בן 47, אימן בסכנין העונה ופוטר לאחר תקופה קצרה. לפני שנתיים אימן במ.ס אשדוד ופוטר לקראת סיום העונה. "שמח על האמון שנותנים בי", אמר עמיר.

עוד מעבר מעניין בגזרת המלפפונים האשדודים: אור אינברום, לשעבר במ.ס אשדוד ומי שהיה מעורב בפרשת הדקירות בערב השנה האזרחית 2019, חתם בקבוצת הפועל ת"א. אינברום לא מצא את מקומו העונה בבית"ר ירושלים והחליט לעבור ליריבה האדומה. אעינברום בן ה-23 שייך לקבוצת גנט הבלגית, שתשאיל אותו להפועל ת"א לעונה הקרובה תמורת 75 אלף אירו. אינברום אמר השבוע: "מאושר להגיע למועדון ענק כמו הפועל ת"א. לפנינו עונה חשובה ומאתגרת עם החזרה לאיצטדיון בלומפילד. לא יכול לחכות לפתיחת העונה ולמפגש עם האוהדים."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן