"בואו לגני": המיזם המוזיקלי אנדלוסי שכובש את לב הילדים

ילדי גני הילדים והוריהם התכנסו אמש במשכן לאומנות הבמה ובאו לשיר בצוותא עם התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד, את הפיוטים שלמדו בגן בתכנית "בואו לגני"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

זו השנה השלישית שמינהל החינוך באשדוד מאמץ את תכנית הפיוטים "בואו לגני" באשכול הגנים המוזיקליים, אותה מובילה מחלקת גני ילדים. תכנית זו היא חלק מראייה רחבה, המבקשת לקדם שינוי תפיסתי ותודעתי במטרה להעמיק את פס הקול של התרבות הישראלית, להעשיר אותה במקורות מגוונים של חכמת הדורות, ליצור חיבור בין דורי ולקדם ערכים של כבוד וקבלת האחר, על ידי היכרות עם מיגוון מסורות הפיוט של קהילות ישראל השונות. לתכנית חברו משרד החינוך, המינהל הפדגוגי האגף הקדם יסודי והמזכירות הפדגוגית, אתר הפיוט והתפילה, עיריית אשדוד ויד יצחק בן צבי.

IMG 20190528 WA0008

בטקס, בו נכח ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, המפקח המחוזי דוד חטואל – מחמ"ד, המפקחת אושרה שלייפר, מפקחת גני הילדים ארצית – אסתר חטב, מפקחות גננות סייעות, הורים ואורחים – ציינה מנהלת המחלקה הגב' מיכל שהם כי "דרך החוויה האמנותית, המוסיקלית והתרבותית מתוודעים הילדים אל כלי נגינה מסורתיים וסגנונות שירה ממזרח וממערב".

הורים שנכחו בקונצרט הביעו התרגשות מיוחדת ושבחו את התכנית המפגישה אותם עם מקורות וצדדים נוספים של הפסיפס התרבותי של קהילות ישראל, ואחרים התרגשו להתחבר אל מקורות התרבות של הוריהם. "המיזם שזוכה להצלחה ימשיך להביא צלילים וקולות חדשים ולהעשיר את הרפרטואר התרבותי שלנו" אומרים בעירייה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן