האשדודית שכבשה את ויצ"ו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה רוצה לספר לכם כי אתי אטיאס, נבחרה ליושבת ראש האגף למעמד האשה של ויצ"ו ישראל. אתי אטיאס, יקירת העיר אשדוד ויו"ר סניף ויצו האשדודי נבחרה, ביום שני, ברוב קולות לתפקיד יושבת ראש האגף למעמד האישה בארגון ויצ"ו ישראל. "זהו כבוד גדול עבורי", סיפרה אתי לפריחה בהתרגשות. פריחה מאחלת מזל טוב‫.

אם חיפשתם את ברוך משה, גמלאי ׳אגן אדמה׳ ולא מצאתם, אז הסיבה היא שבימים אלו הוא נמצא אי שם בסאן דייגו הרחוקה, שם החליט להצטלם ליד הפסל המפורסם ׳הנשיקה׳ של הצלם היהודי רוזנטל שמספר את סיפורו של מלח בשירות הצבאי שסיים את המלחמה ובמקרה פגש אחות מבית החולים הסמוך ומרוב אושר היא זוכה לנשיקה חמה. פריחה מתמוגגת.

86487355

פריחה מציעה לפתוח יומנים: בשבוע הבא בימים שלישי עד חמישי יגיע השף גיא פרץ יחד עם הפוד טראק שלו למתחם ה״סטאר סנטר״ באשדוד ויבשל לכם אוכל מז׳ה טעים. תבואו רעבים, פריחה תהיה שם על בטוח כי היא מתה על אוכל מכל סוג 

8648648445

(צילום‫: צדוק עובדיה‫)

פריחה שמעה שלקראת פתיחת עונת החתונות והאירועים הזמרת האשדודית לשעבר ליאורה סימון-פדלון‫, שייצגה אותנו באירוויזיון בשנת 1995 בשיר "אמן״ החלה להופיע בטקסי חינה. בשבוע שעבר היא גם היא התארחה אצל אבנר נעים, באגן הים התיכון. פריחה מפרגנת‫.

864846346

פריחה שמעה שקבוצת הריצה האשדודית בהדרכת הספורטאי איציק שעבן E-TEAM חוגגת שלוש שנים של פעילות וים של קילומטרים בעיר. פריחה מתה להתחיל לרוץ, אבל מעדיפה את כורסת טלוויזיה 

IMG 20181030 WA0117 01

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן