הנוער האובד

אכזבה לקבוצת הנוער של מ.ס אשדוד: הפסידה ב'סינטטי' לעירוני רמה"ש בתוצאה 2-4 במסגרת המחזור האחרון ונשרה לליגה הלאומית. בהנהלה חגגו כל השבוע את ההישארות בליגה של הקבוצה הבוגרת ובחרו לסגור חשבון עם המספידים. בן זקן: "השמחה לאיד הייתה בעיקר פה, באשדוד"

צילום: שחר גרוס, באדיבות אתר one
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאחר השבוע החלומי שעבר על ה'ספונסר' של מ.ס אשדוד, ג'קי בן זקן, שחגג את ההישארות המדהימה של הקבוצה הבוגרת בליגת העל, התרסקה קבוצת הנוער של המועדון. בסביבת הקבוצה התעסקו במשך כל השבוע בחגיגות ובהחלפת האשמות כלפי לכאורה, מזיקים לקבוצה מתוך העיר. הגדיל לעשות הספונסר בן זקן כשאמר השבוע ל'ידיעות אחרונות': "היו הרבה שרצו לראות אותנו יורדים ליגה. השמחה לאיד הייתה פה באשדוד. אני שואל את עצמי, על מה חונכו האנשים האלה?" מוטב לבן זקן להתעסק בחינוך של קבוצתו שלו, ששחקניה סרחו העונה ולא פעם אחת ופחות להתייחס לקבוצות אחרות ולאנשים טובים, חיוביים, שהאחדות שלהם גרמה למהפכה בענף הכדורגל בעיר.

868664846846

בשבת האחרונה נכח אותו ג'קי, באיצטדיון ה'סינטטי', במחזור האחרון העונה של קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד. ניצחון של מ.ס היה שולח אותה למשחקי המבחן על חשבונה של הפועל רמת גן. אולם, החניכים של המאמן אלי לוי, שהחליף באמצע העונה את זורי ברמכר, כשלו ברגע האמת. זה התחיל טוב עבור מ.ס, כאשר צמד שערים של החלוץ מוואסי חמזה בדקות 15 ו-30 העלה אותה ליתרון 2-0. למרות הפתיחה המבטיחה, האורחת מרמת השרון, הפגינה ספורטיביות וחזרה למשחק עם שער במהלך האחרון של המחצית הראשונה. במחצית השנייה שחקני מ.ס נכנסו לפאניקה לא ברורה ואיפשרו לרמת השרון להשתלט על המשחק ולכבוש שלושה שערים קלים ולנצח במשחק. בסיום: 4-2 וירידת ליגה צורמת לקבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, שאמורה להיות 'היהלום שבכתר' של המועדון, שחורט על דגלו שילוב וטיפוח של שחקני נוער.

מאמן קבוצת הנוער אלי לוי אמר לאתר 'וואן' לאחר ההפסד: "מאוכזבים ועצובים. מרגישים את על מה שלא רוצים להרגיש. אחרי שהובלנו הלכנו אחורה, הזמנו התקפות שלהם והם כבשו באיזה חצי מצב לפני המחצית. היה קצת לחץ וחבל."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן