סוף מכובד

סיום חמוץ מתוק לעונה של מכבי אשדוד/באר טוביה. למרות ניצחון מרשים בתוצאה 100-89 על הפועל חולון (שיא קריירה של 36 נ'ק לנמרוד לוי) במסגרת המחזור האחרון, לא הצליחה הקבוצה להעפיל ל'פלייאוף. בשבוע שעבר אשדוד הובסה למכבי ת"א

צילום: לירון מולדובן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי אשדוד סיימה את העונה ביום שני השבוע באולם ה'קריה' במשחק מול הפועל חולון מהצמרת. החניכים של גרינברג היו זקוקים לנס שלא הגיע, בכדי להעפיל לפלייאוף. את החלק שלה אשדוד עשתה, בדמות ניצחון בית מרשים לעיני 980 צופים. לאחר שניצחה, הזדקקה אשדוד לעזרה מהפועל ירושלים, אך האחרונה הפסידה בצורה מרגיזה להפועל ת"א, מה שקבע שהפועל תסיים שמינית ואשדוד תשיעית.

אשדוד פתחה בחמישיה הקבועה שלה. סטול, שושי, וייס, לוי וטולפסן. רבע ראשון טוב של טולפסן ולוי הצעידו את המארחת ליתרון 32-24 לאחר 10 דקות. גם ברבע השני אשדוד הייתה דומיננטית ובעזרת פול סטול, שהגיע ל-11 אסיסטים (במחצית!) שייטה ליתרון 64-51 בהפסקה.

במחצית השנייה נמרוד לוי המשיך להיות נהדר ולצבור נקודות ואשדוד כבר עלתה ל-17 הפרש. בשלב הזה חולון חזרה למשחק עם שלוש שלשות רצופות של קורי וולדן שצימקו ל-8 בלבד. מנגד, סטול תפר שתי שלשות והחזיר את היתרון לדו ספרתי. בסיום שלושה רבעים לוח התוצאות הראה 84-71 לאשדוד. ברבע האחרון אשדוד לא נתנה לאורחת להתקרב. לוי המשיך להפציץ והגיע ל-36 נקודות. גם וייס תרם נקודות ובסיום: 100-89 לאשדוד. לאחר המשחק, שחקני אשדוד התפנו להסתכל על המסכים והתפללו להפסד של הפועל ת"א, מה שלא קרה.

קלעו לאשדוד: שושי 20 (8-15 מהשדה, 8 ריבאונדים), וייס (5-10 מהשדה, 4 חטיפות) וטולפסן (5-9 מהשדה, 6 ריבאונדים), פליישר (3-4 מהשדה, 1-5 מהקו) ולוי (0-4 לשלוש) 7 כ"א, סטול 5 (1-8 מהשדה, 6 אסיסטים, 6 איבודים), עבו 3 (1-7 מהשדה, 4 אסיסטים), קרטר (0-4 מהשדה) ופמברטון 2 כ"א.

אשדוד מובסת בנוקיה, מחזור 32

09689679696

מכבי אשדוד יצאה ביום רביעי שעבר למשחק החוץ הכי קשה בליגה, ביד אליהו, מול האלופה מכבי ת"א. האחרונה לא התקשתה יתר על המידה מול החניכים של גרינברג ושייטה לניצחון קליל, השביעי שלה ברציפות, המבטיח לה את אירוח ה'פיינל פור'. למעלה מ-3000 צופים הגיעו לצפות במשחק ששוחק במקביל לגמר גביע המדינה בכדורגל.

אשדוד פתחה עם סטול, וייס, שושי, טולפסן ונמרוד לוי והצליחה להישאר צמודה למכבי רבע אחד בלבד. לוי מאשדוד (לשעבר במכבי) פתח טוב את המשחק וקלע נקודות יפות בצבע. אולם, שתי שלשות של סקוטי ווילבקין ממכבי, ציננו את ההתלהבות של אשדוד. עידו פליישר קלע סל יפה בסיום הרבע, שקבע שוויון 20-20. ברבע השני המארחת פתחה מבערים. נקודות מהקו של 'אקס' אשדוד, אלכס טיוס ועוד צליפה של ווילבקין נתנו למכבי יתרון קל. שושי ניסה להשאיר את אשדוד קרובה למכבי, עם שני מהלכים יפים, אך דקות מצויינות של 'אקס' אשדוד נוסף, ג'ייק כהן, במשחקו הטוב ביותר העונה, עזרו למכבי לפתוח פער מבטיח. אל ההפסקה ירדה המארחת ביתרון 52-37.

במחצית השנייה מכבי המשיכה לטייל עם מהלכים מוצלחים של ג'וני אובראיינט, קאלויארו וג'ייק כהן. פערי הרמות נראו בבירור. פול סטול התרגז וביצע את העבירה הטכנית השבועית שלו ומכבי כבר עלתה ל-20 הפרש. עמית עבו, הרכז הצעיר, שעלה במקום סטול, מסר כמה אסיסטים יפים ואשדוד מזערה במקצת את ההפרש ל-68-52 אחרי שלושה רבעים. ברבע האחרון ה'גארד' האתלטי של מכבי, ג'רמי פארגו, נכנס למשחק ובכמה מסירות יפות, הרחיק את אשדוד מהאלופה. יובל זוסמן קלע נקודות יפות. שהבטיחו את הניצחון והדקות האחרונות היו לפרוטוקול. בסיום: 93-70 למכבי ת"א, שמסיים מעשית את הסיכויים של אשדוד להכנס לפלייאוף.

קלעו לאשדוד: שושי 20 (8-15 מהשדה, 8 ריבאונדים), וייס (5-10 מהשדה, 4 חטיפות) וטולפסן (5-9 מהשדה, 6 ריבאונדים), פליישר (3-4 מהשדה, 1-5 מהקו) ולוי (0-4 לשלוש) 7 כ"א, סטול 5 (1-8 מהשדה, 6 אסיסטים, 6 איבודים), עבו 3 (1-7 מהשדה, 4 אסיסטים), קרטר (0-4 מהשדה) ופמברטון 2 כ"א..

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן