שיא רצים במרוץ הלילה

מעל 4,000 רצים הגיעו בשבוע שעבר לקחת חלק פעיל במרוץ הלילה ה-3. כ-800 חיילי גולני לקחו חלק במרוץ

צילום: אבי רוקח
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חוף יא׳ לבש ביום רביעי בערב חג ספורט אמיתי, וכדי באמת להפוך את האירוע למרגש ואמוציונאלי הצטרפו לחגיגה כ-800 חיילי גולני, מהסיירת ומבסיס הטירונים.

הגולנצ׳יקים שהתארחו באשדוד כבר משעות הבוקר כשביקרו ב-6 מקיפים בעיר והעבירו הרצאות מורשת קרב ושיחות מוטיבציה לגיוס משמעותי עם תלמידי יא׳ יב׳ במקיפים השונים.

בשעה 16:00 אירח ה״ביג פאשן״ את נקודת המפגש הראשית שכללה כיבוד ושתיה ברוחב לב וממנה יצאה שיירת החיילים דרך שדרת מנחם בגין עד חוף יא׳.

WhatsApp Image 2019 05 15 at 20.47.40

WhatsApp Image 2019 05 15 at 20.58.56

עם הגעת החיילים לחוף חברו אליהם מעל 3,000 מתושבי העיר, ילדים, ילדות, גברים נשים מכל שכבת גיל ומכל גווני האוכלוסיה האשדודית, מראה ייחודי ומרגש בו חיילי גולני מתמזגים עם תושבי העיר שברקע שקיעה מהממת וים חלק כאילו כדי להשלים את האווירה.

כשברקע מוסיקה קצבית ובריזה נעימה מלטפת את שלל הרצים שעושים דרכם לנקודת הפתיחה ניתן היה להבחין לראשונה בנחיל האנשים העצום שפקד את האירוע, מחזה מרשים ויוצא דופן.

בשעה 19:00 יצא במרוץ העממי לדרך, מרבית המסה האנושית הוזנקה לקולו של מנחה האירוע בני חזקיה, סמנכ״ל הרשות שניהל את האירוע.

המסע העממי כלל 2 ק״מ של ריצה/הליכה אך בעיקר חוויה, הורים וילדים, הורים בנפרד וילדים בנפרד וכולם, בני ובנות מערכות החינוך הפועלים בשיתוף פעולה יוצא דופן עם רשות הספורט העירונית ואת התוצאות אפשר בהחלט לראות בשטח.

למרוץ התחרותי הכולל 5 ק״מ יצאו חיילי הסיירת בתוספת רצים מאשדוד ומכל הארץ שניצלו את המרוץ היחיד בארץ על חול ים, מרוץ הלילה של אשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן