הגמר שלא נגמר

הפועל אשדוד כמעט הפכה את סדרת גמר 'פלייאוף' ליגת 'ווינר' בכדוריד, לאחר שניצחה בביתה את משחק מספר 2. המשחק השלישי הסתיים בשוויון 26-26 דרמטי וקבע כי יהיה משחק חמישי. בוטנקו: "שתי קבוצות שלא מוותרות״
 

גאבור לנגהאנס מפציץ במשחק השני בסדרה. צילום: הדר ואן קולא
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

איזה סדרת גמר קיבלנו בליגת הכדוריד. הפועל אשדוד התעוררה בדיוק בזמן, הראיתה הרבה אופי, השוויתה את הסדרה וכמעט ניצחה את המשחק השלישי בסדרה שהסתיים בתיקו. בשישי הקרוב הפועל אשדוד תנסה לעשות את העבודה ולעלות ליתרון בסידרה, שתסתיים במשחק חמישי, ביום שלישי הקרוב באולם 'בית מכבי' בראשון לציון. ייתכן והסדרה תוכרע על פי הפרש שערים, באם השוויון בנצחונות ישאר (כרגע הפועל אשדוד מובילה בשער אחד).

משחק מספר 2, אולם מקיף ט'

ביום שישי האחרון אירחה הפועל אשדוד את מכבי ראשל"צ במסגרת המשחק השני בסדרת גמר ה'פלייאוף'. החניכים של אולג בוטנקו השיגו ניצחון ראשון אי פעם בגמר ועשו זאת ב'סטייל', לעיני 450 אוהדים מקומיים שתמכו באדומים מין הפתיחה והיוו גורם משמעותי בהישג המרשים.

המחצית הראשונה הייתה צמודה למרות פתיחה טובה של אשדוד, שעלתה ליתרון 4-1 משערים של לנגהאנס, דור קלדרון, איתי כהן וטל הרשקוביץ'. האורחת לא ויתרה, חזרה למשחק ואף הישוותה את התוצאה. לקראת סוף המחצית ראשל'צ כבשה פעמיים, מידי יואב נאמן הותיק וולדי קופמן. תוצאת המחצית: 11-12 לאורחים.

במחצית השנייה טל הרשקוביץ' היה לוהט, הבקיע צמד והעלה את אשדוד ליתרון 17-14 שגרם לקהל להכנס לטירוף. הרשקוביץ' המשיך להפגיז וכיבוש שלו העלה את הפועל אשדוד ליתרון בן חמישה שערים. שוער אשדוד טומיסלב סטויקוביץ' היה מצוין והצליח למנוע מראשל"צ לחזור למשחק. שער של אדיר כהן העלה את האמרחת ל26-21. מפה ראשל"צ כבר לא חזרה ובסיום: 28-26 לאשדוד ושוויון 1-1 בסדרת הגמר.

מאמן אשדוד, אולג בוטנקו אמר בסיום: "אנחנו עושים הסטוריה משחק אחרי משחק. רוצים להמשיך. הכל פתוח והפנים קדימה. הרגשתי היום שהיינו בסדר ושולטים במה שקורה. בסוף המחצית הראשונה קצת איבדנו את זה, אבל חזרנו לעצמנו עם הגנה טובה במחצית השנייה. השאלה הייתה רק כמה זה יסתיים. אין ספק שהקהל העיר פה את המשחק. הקהל נתן את הלב וגם השחקנים. זה דו צדדי."

כבשו להפועל אשדוד: טל הרשקוביץ'- 7, לנהאנס ודור קלדרון – 5 (כ"א), שי הרשקוביץ', יוסי ביטרמן ואדיר כהן- 3 (כ"א), עמרי קושמרו ואסף בנגוזי- 1 (כ"א). טומיסלב סטויקוביץ'- 16 עצירות מ-42 זריקוות (38 אחוזים).

משחק מספר 3, אולם 'בית מכבי'

בערב יום שלישי האחרון, התארחה הפועל אשדוד במגרשה של אלופת המדינה, מכבי ראשל"צ. האחרונה פתחה נהדר ועם יכולת טובה של מאטיץ' הסרבי (שסיים עם 8 שערים), ביססה לעצמה יתרון של ארבעה שערים. (15-11 במחצית). במחצית השנייה החניכים של בוטנקו עלו במצב רוח אחר ונטלו חזרה את השליטה במשחק. הגרמני גאבור לנגהאנס היה נהדר וניצל מצבים בצורה אפקטיבית. אליו הצטרף דור קלדרון (לשעבר במכבי ראשל"צ) ושניהם פשוט היו בכל מקום במגרש. אשדוד לא רק שמחקה את ההפרש מהמחצית הראשונה, אלא שגם יכולה הייתה לנצח, אך שוער ראשל"צ דן טפר, הדף זריקה של עומר קושמרו על הבאזר. בסיום: 26-26 לאחר דרמת ענק.

אולג בוטנקו, מאמן הפועל אשדוד אמר בסיום: "לא הלך לנו טוב היום. עשינו את המשחק קשה. שיחקנו לא נכון בהתקפה ובהגנה היינו רפויים. לא לזה התכוננו. שמח שחזרנו. חושב שצברנו עוד ניסיון במעמדים כאלה. במחצית השנייה שיחקנו עם יותר תנועה וזה פתח את ההגנה שלהם ועזר לנו. ידענו שתהיה סדרה ארוכה. מדובר בשתי קבוצות שלא מוותרות."

עומר קושמרו הוסיף: "מקווה שנהיה טובים בשני המשחקים שנותרו. ממשיכים עם הפנים קדימה. יש לנו פתרונות למשחק שלהם. במשחק הראשון הפסדנו מטעויות שלנו. במשחק השני יכולנו לנצח בהפרש גבוה יותר. ביום שישי חוזרים הביתה לקהל שלנו. מחמם את הלב לראות את הקהל שהגיע לפה."

הבקיעו לאשדוד: לנגהאנס- 7, טל הרשקוביץ' – 6, שי הרשקוביץ'- 5, אדיר כהן ויותם טל- 2 (כ"א), ביטרמן, קלדרון, שלם- 1 (כ"א).

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן