סניף ׳אנקורי׳ אשדוד ייסגר, ההורים מתנגדים

רשת "אנקורי" החליטה לסגור את הסניף באשדוד ולמזג אותו עם סניף ראשון לציון. תלמידים והוריהם שקיבלו הודעה נסערים מאוד ומבקשים למנוע את רוע הגזירה. "אל תסגרו את ׳אנקורי׳, זה הבית השני של ילדינו”, מבקשים ההורים. 'אנקורי': "קמפוס אנקורי אשדוד ימוזג עם ראשון לצי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סניף אשדוד של רשת "אנקורי" ייסגר בתום שנת הלימודים ויתמזג למן שנת הלימודים הבאה עם סניף ראשון לציון, זאת בשל מיעוט הנרשמים.

התלמידים בסניף האשדודי ברובע הסיטי, שעסוקים מטבע הדברים בהכנות למסיבת סוף השנה ומבחני הבגרות קיבלו את ההודעה בתדהמה ובצער רב. גם ההורים נסערים וקוראים להנהלת 'אנקורי' לא לסגור את הסניף באשדוד, המהווה לדבריהם, "חממה לתלמידים גם מבחינת לימודים וגם מבחינת היחס החם".

לאחרונה קיבלו ההורים מייל עליו חתומה אסנת הב קוטון, מנכ"לית רשת החינוך 'אנקורי'. במייל נמסר להם כי: "קיבלנו החלטה לשנות את הפעילות שלנו באזור שפלה והדרום. קמפוס 'אנקורי' באשדוד ששירת לאורך שנים באהבה גדולה את תושבי אשדוד והדרום יתחבר ויתמזג עם קמפוס אנקורי ראשל"צ. זאת לאור קשיי הפעלה מתמשכים באשדוד והיעדר כמות מספקת של תלמידים כדי לעמוד במתווה העבודה עליו התחייבנו מול משרד החינוך"

במייל נמסר כי התלמידים יקבלו הודעה על כך ממנהלת הסניף וצוות המורים. "חשוב לנו מאוד לנהל את המהלך הלא פשוט הזה יחד איתכם, בצורה אחראית, כדי להקל על הילדים. אני מאמינה שעם כל הטוב העצום בקמפוס אנקורי באשדוד, יש לנו המון מה להציע לכם”.

ואכן, התלמידים וההורים מרוצים מאוד מבית הספר המהווה לרבים מהתלמידים "בית שני", ונותן להם הזדמנות לסיים בהצלחה את הלימודים. "הבת שלי לא מפסיקה לבכות. אני ועוד רבים מבקשים שישנו את ההחלטה" מספר אחד מההורים. "אמרו לנו שהצוות והתלמידים מכיתות י"א ו- י"ב יעברו לראשון לציון, ובבוקר תהיה לשם הסעה אבל לא בחזרה" אומרים הורים.

רשת החינוך אנקורי הוקמה לפני כ-70 שנה על ידי חנוך ׳אנקורי׳ בסלון ביתו ברחוב בן יהודה בתל אביב. מאז הם מלווים עשרות אלפי תלמידים מהתיכון ועד לאקדמיה, כותבים ספרים, מפתחים מיזמים ומתפרסים לתחומי חינוך והשכלה חדשים ברחבי הארץ. סניף אשדוד אותו מנהלת בהצלחה מירב וייס היא רשת פרטית בפיקוח משרד החינוך והעירייה. יש לה עד כה 8 סניפים. הלימודים נעשים בכיתות לימוד על ידי צוות הוראה מיומן ומעולה.

'אנקורי': "הסניף באשדוד ימוזג עם ראשון לציון"

מרשת החינוך 'אנקורי' נמסר: "קמפוס ׳אנקורי׳ אשדוד ימוזג עם קמפוס ׳אנקורי׳ ראשון לציון, החל משנת הלימודים הבאה. הצוות המוביל של הקמפוס באשדוד ותלמידי כיתות י׳ וי״א יעברו ללמוד וללמד בשנה הבאה בראשל״צ. רשת החינוך ׳אנקורי׳ תעמיד הסעות מאשדוד והסביבה לקמפוס ראשל"צ ותמשיך להבטיח חינוך איכותי לתושבי השפלה. בימים אלה מתקיימות פגישות אישיות לכל ילדי בית הספר, במטרה להתאים את המעבר לכל ילד באופן אישי ולסייע בבדיקת אלטרנטיבות אחרות במידת הצורך".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן