'דברים שלמדתי מאבא': ספר שנולד מתוך כאב על מות האב

הילה קלעי נובוטני, פסיכולוגית חינוכית איבדה את אביה עמיחי קלעי לפני שנתיים באופן פתאומי. כדרך להתמודד עם האובדן היא החלה להכין רשימות עם דברים שלמדה מאביה ובסוף יצא מזה ספר מעורר השראה. עכשיו היא פונה לגיוס ההמונים למימון הספר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"חבקו את האהובים שלכם בכל פעם שאתם נפגשים, אמרו להם שאתם אוהבים, בלו כל זמן שניתן עם האהובים שלכם, השתוללו עם הילדים, תצחקו מכל הלב בקול גדול, הקשיבו להם, תמיד חייכו אל העולם, שאתם משוחחים עם מישהו תקשיבו לו באמת, תנסו לזכור פרטים בשיחה, תתעניינו, הישארו בתנועה, כיתבו מסרים, מכתבים, ברכות אישיות בכתב ידכם", כך כותבת הילה קלעי נובוטני, ילידת ותושבת אשדוד ופסיכולוגית חברתית מומחית במקצועה.

הילה, נשואה לגיא ואמא ל-3 בנות, איבדה את אביה האהוב לפני כשנתיים. "אבי האהוב עמיחי קלעי איש חברת חשמל, נפטר פתאום מדום לב לפני שמלאו לו 61 שנה. התחושה הראשונה הייתה הלם, אח"כ הבנה שהחיים קצרים כל כך, שיש המון להספיק, לדלג על הפחדים, לתקן את הטעויות לעשות את שנדחה למחר אלה תמיד לזכור לעצור ולהודות על מה שיש ומאיפה שבאנו. בעקבות האובדן התחלתי לכתוב דברים שלמדתי מאבא דרך העשייה המיוחדת שלו, ובאופן שהוא חי את חייו, בפשטות, בחיוך, האכפתיות והאור שהפיץ לכל עבר הפכו עבור כל מי שפגש בו לסמל. מצאתי אש פנימית. את הרשימות התחלתי לכתוב כבר במהלך השבעה ולפני כחצי שנה גיליתי שזה ספר. ספר שמצד אחד הכתיבה שלו עזרה לי להתמודד ומצד שני הוא טיפול ומקור השראה למי שחווה אובדן".

86586446465486

ספרי על אבא שלך.

"הוא היה איש בריא ושמח אהב את החיים ותמיד חייך והיה כמוני אופטימי. הוא עבד 39 שנה בחברת חשמל. אחד כזה שאוהב את האנשים ואנשים אהבו אותו. עשה המון דברים בצנעה למען הזולת. בהתחלה זה היה רשימות של דברים שלמדתי מאבא ושיעורים לחיים שלמדתי ממנו ופוסטים של דברים שלמדתי מהאובדן. וזה נהיה פתאום ספר. מאז מותו התחלתי להתנדב ולמדתי לחיות את החיים במלואם, כמו שאבא לימד אותי. אני רוצה בספר להגיע לכמה שיותר אנשים”.

וכדי לממן את הוצאת הספר היא פונה לגיוס המונים במטרה לגייס את הסכום למימון הוצאת הספר: "אי מזמינה אתכם לתמוך בהוצאת הספר שלי דברים שלמדתי מאבא, לזכות בהשראה וליהנות מתשורות שוות".

אז אם אתם רוצים לקחת חלק בספר של הילה ניתן להיכנס לקישור הבא.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן