אשדודים מצטרפים למחאת השביס

ליבר בלילתי בלוק פטריוטי,עומר חזן וקים אור אזולאי משתפ״ים ומי נסע לנופש מעבר לים?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מחאת השביס של מיס עולם לינור אברג׳יל הגיע גם לאשדוד ואשדודים רבים הציפו את הרשת בהם הכוריאוגרפית והרקדנית מאיה כהן ועוזר השרה מירי רגב, משה בן זקן, שעל ראשו חבש כיסוי ראש מנומר. הנה תראו.

967685454

ובסימן חגיגות ה-17 למדינת ישראל, לא יכולנו להתעלם על הלוק ההורס של הכוכבת האשדודית של ה״איט גירלס״ ומעצבת אופנה בפני עצמה ליבר בליליטי, שהעלתה תמונה באינסטגרם שהיא באאוטפיט הכי ישראלי שיש. בלילטי: ״יום הולדת שמח אהובה שלי. את אחת ויחידה. מיוחדת במינה״. מי אמר ציונית ולא קיבל?

ליבר בלילתי

וממעצבת אחת לשניה, קארין וסיליוק, שהיא המעצבת האשדודית הצמודה של הזמרת נטע ברזילי, ובעלת המותג ׳בובה מאצ׳ו׳, הלבישה שוב את הגברת ברזילי גם לטקס השטיח הכתום של האירווזיון ביום שני האחרון. ברזילי הציגה לוק בולט עם שמלת בייבי דול לבנה ומעליה גלימה עם שובל של כמה מטרים, שהיא מלווה בשלוש רקדניות ליווי בבגד גוף צהוב ואף נבחרה כמצטיינת על השטיח הכתום.

עונת החופשות נפתחה

95775967845

אם חיפשתם את סוכן הדוגמניות של ״עלית״ שי אביטל ולא מצאתם אז הסיבה היא שהוא התעופף לו לביזנס בעיקר, ופחות פלז׳ר לצילומי אופנה עבור המיוצגת שלו הדוגמנת בר זומר, באינסטבול טורקיה באחוזת ״בוראן״, הלא היא אתר תיירותי מבוקש, שכן שם צולמה הטלנבולה הפופלארית ״הכלה מאיסטנבול״. לא נרשמה תמונה עם פארוק.

ועוד אחת שנעלמה לכמה ימים טובים, ממש קרוב אלינו, בירדן, הם הדוגמנית עדן סבן ובעלה אדם. השניים נצפו על גמלים מסיירים בפטרה ובטן בגב בצד השני של ים המלח. ואחרונים חביבים, שארזו את המזוודות הם הזמר ליאור נרקיס, שכזכור כבר סיפרנו לכם בהרחבה בשבוע שעבר שהוא הפתיע את האשה ספיר ליום הולדתה ה-30 במסיבת הפתעה ענקית ולקינוח הם טסו כאמור לניו יורק. קצת שופינג בשדרה החמישית והם כבר כאן.

957978486

97695746

עומר חזן השחקן והדוגמן משלנו, ולאחרונה גם חייל, נבחר באחרונה יחד עם הדוגמנית-שחקנית קים אור אזולאי לצילומי עצמאות מיוחדים בערוץ טיק ניק. ושום מילה על הצמודה שלו ליהי פרויד…

עומר חזן באיושר ליאור הצלם

מאוד התרגשנו לשמוע שקרן אהרון נסיכת הילדים, כבשה את הבמות בבימת עצמאות בגן יבנה.זאת השנה השלישית. השנה, בנוסף להנחיה, היא שרה 4 שירים. שניים מהם היא כתבה והלחינה. ״זהירות בדרכים״, ו ״חברות אמיתית״. כל זאת בליווי הרקדניות של אביבית אלמלם. דוד חיים הדוד של המדינה, פירגן לקרן ביג טיים.

975975753

אז מה קורה שמעצבת האופנה הבינלאומית ענבל דרור, הגולש והזמר אייל מלול, והרקדנית והכוריאוגרפית איילה דהאן מתאחדים באולפן הקלטנות? את התוצאה תראו וודאי עוד מספר חודשים. בינתיים, נספר לכם שמלול הגשים חלום ילדות ובימים אלו עושה חזרות למופע עתידי.

i957957957

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן