יבוא רהיטים מסין: איך עושים את זה נכון?

אחד הטרנדים הנפוצים ביותר בישראל בעשור האחרון הינו יבוא מוצרים במסות, ובמיוחד כאשר מדובר על רהיטים לבית. עם זאת, מדובר על תהליך מורכב שכולל הבנה עמוקה בתרבות המסחר הסינית, מציאת ספקים הגונים, תערוכות תצוגה וכמובן אופציות לעיצוב אישי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יבוא רהיטים מסין מסוגל להוזיל את העלויות בצורה דרסטית. אומנם כאשר בוחנים את הרעיון הזה לראשונה זה נדמה כי עבור אדם בודד להגיע לסין אך ורק לרכוש רהיטים עלול להיות מהלך פזיז אך למעשה, המחירים בשוק הסיני נמוכים בצורה משמעותית מהשוק הישראלי ולכן מומלץ לבצע את הנסיעה הזאת אך בחוכמה ובדיוק רב.

בסין ישנה ערים שלמות שמיועדת לייצור, מכירה ותצוגה של רהיטים. בעבר אנשים רבים נטו להיזהר מייבוא מסין מפני שהסחורה לא היית איכותית מספיק. כיום, עדיין ניתן להזמין מוצרים במחירים מאוד נוחים ולקבל איכות בנוסף. היצרנים והספקים הסינים הבינו שאם ברצונם למשוך את הקהל המערבי לרכישות גדולות, עליהם להשקיע בתהליך הייצור ולספק רהיטים באיכות גבוהה.

אז מה כדאי לדעת?

ראשית, עניין התשלומים כאשר מייבאים רהיטים מסין הינו קריטי ואף נוקשה מצידם של הסוחרים והספקים. לדוגמא, מרבית העסקאות ייבוא בסין הן ללא קרדיט. כלומר, מצופה מהמייבא לשלם המון כסף מראש, וזאת מפני שהמפעלים הסיניים מצויים ללא הון נזיל.

ישנן שתי דרכים עיקריות שבהן תוכלו לבחור כאשר מדובר על יבוא מסין. תוכלו לבצע את כל התהליך בעצמכם ובכך לחסוך המון כסף מפני שלא תצטרכו לשלם עבור שירותיה של חברה, או שתוכלו להשכיר את שירותיהם של אנשי מקצוע.

לכל אחת מהדרכים ישנם יתרונות וחסרונות. כאשר מדובר על ייבוא עצמי, עליכם להבין באופן חד משמעי את מגוון התהליכים השונים שקוראים בכל הגופים המעורבים. החל מהשוק הסיני שבו תצטרכו למצוא איש קשר אמין שמסוגל לבצע משא ומתן עם הסוחרים, אל עבר השכרת מכולה שבה תוכלו לאחסן את כל הפריטים ועד כדי תשלומי מכס שמתבצעים בסין ובארץ.

אם החלטתם לבחור בדרך זאת, המלצתנו האישית הינה תחילה לגשת לאינטרנט ולדלות כמה שיותר מידע עבור התהליך, לדבר עם מכרים וחברים שביצעו זאת בעבר ולהבין לעומק את כל הבירוקרטיה הנדרשת.

במידה ואתם מעוניינים לחסוך את כאבי הראש הללו ולשלם יותר כסף, דעו שתמיד תוכלו להשכיר את שירותיהם של אחת החברות המובילות בישראל ליבוא פריטים מסין. נכון, מדובר על תשלום גדול יותר לעומת ייבוא באופן פרטי אך עם זאת אתם מקבלים ביטוח מלא עבור כל אירוע בלתי מתוכנן שעלול לקרות. וקורים כאלה אירועים כל הזמן.

לדוגמא, יכול להיות שצלחתם בכל האספקטים הדרושים, שילמתם בזמן לכל הגופים והגעתם למצב שבו אתם פותחים את המכולה ומרקונים את הרהיטים. אך לפתע אתם מגלים שהצבעים אותם בחרתם אינם נכונים וכעת עליכם לדרוש פיצוי כספי או מוצר חדש, דבר שנחשב כמאוד מורכב כאשר מדובר על העם הסיני.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן