בשבוע הבא באשדוד בבית יד לבנים: תחרות מלכת היופי של העדה הגיאורגית

"פעם עוד קראו לנו גרוזיניות, נשים שמשרתות את הבעלים שלנו, מנקות, מבשלות, מגדלות את הילדים וכשמסיימות נפגשות בספסל השכונתי לרכל על כל העובר והשב תרתי משמע.בקרוב יערך ערב תחרות מלכת היופי של העדה הגרוזינית. כל המתמודדות שיככבו שם הן דוגמניות מהשורה הרא

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אירמה צור יועצת לשרת התרבות והספורט מירי רגב היא בת גאה לעדה הגיאורגית, תנחה וגם תשפוט בשבוע הבא ביד לבנים את טקס מלכת היופי לעדה הגיאורגית.  מיה קנזוולי, מאשדוד בת העדה פרסמה ברשת את הדברים הבאים שעוררו התרגשות בקרב בני העדה: "פעם עוד קראו לנו גרוזיניות, נשים שמשרתות את הבעלים שלנו, מנקות, מבשלות, מגדלות את הילדים וכשמסיימות נפגשות בספסל השכונתי לרכל על כל העובר והשב תרתי משמע. עוד אומרת והנה, הזמנים השתנו, היום נשים גאורגיות הן נשים חזקות, בעלות עסקים, מטופחות (אווהווו כמה מטופחות), משקיעות במשפחה אבל לא פחות מכך משקיעות בעצמן!!! הספסל השכונתי עדיין קיים, אבל המפגשים עברו לבתי קפה, למסעדות יוקרה, להצגות, למופעים, למפגשי תרבות מגוונים".

 

מודעה תחרות יופי גרוזיה

כאמור בקרוב  יערך ערב תחרות מלכת היופי של העדה הגרוזינית. כל המתמודדות שיככבו שם הן דוגמניות מהשורה הראשונה. כל אחת מהן מייצגת לא רק את מראה הזוהר המושלם, כי אם גם את הצלחתן של נשות העדה בכל מישור ומישור.

קנזוולי:: "אני מאחלת הצלחה לכל אחת מהמתמודדות אם בתחרות ואם בכלל, בשבילי כל אחת מכן היא מלכת יופי ומלכה בכלל על שהצלחתן לשבור כל מחסום ולהגשים את מטרותיכן לחיים ובכלל ושברתן כל סטיגמה שהייתה ובתקווה שלא יהיו עוד סטיגמות שכאלה. את הערב הזה תנחה אישה מיוחדת במיוחד, סמל להצלחה, לנשיות, להעצמה ולכח, מי שכבשה כל יעד והצלחתה היא גאווה לנשות העדה כולה ולנשים בכלל, חברתי היקרה אירמה צור.
בהצלחה והמשך עשייה והעצמה נשית לכולן"

 

אירמה צור

אירמה צור. תנחה את הערב

סביב הץחרות החלו רעשים רכילויות וחוסר שביעות רצון מחלק מבני העדה הגיאורגית. אירמה צור מצאה צורך להגיב ולספר על חשיבות התחרות לבנות העדה: "כמאמינה גדולה בהעצמה נשית איפה שיש פעילות למען העצמה, קידום, חשיפה במה ולתת ביטחון לנשים אני שם. נכון- זה לא טקס מלכות יופי במונח הבסיסי של תחרות מיס יוניברס. זו תחרות שיזמה אישה שהעזה וחלמה פירסמה צילצלה ביקשה הציעה. אז מי שכן חלמה ורצתה הגיעה הגישה מועמדות ונבחרה להתמודד. כיום כשהמגמה בעולם כולו להצדיע לנשים באשר הן בפרט לנשים בוגרות שכבר עברו דבר או 2 בחיים אז אידיאל היופי הנשי נגיש לכולן"

עוד אומרת צור: "השינוי והמגמה משתנה שכל אישה בכל גיל ראוייה ובעולם האופנה מחבקים השינוי בהצהרה.(ראו ערך נטע ברזילי) וראו את מוטי רייף האלוף שמשלב בתצוגותיו נשים בכל מידה גיל מראה וגובה. שאפו על האומץ לאותן נשים מצדיעה לכן. התחרות היא על אומץ עוצמה ויופי נשי.כל אחת מייצגת אידיאל אחר בכל גיל, משקל, גובה, או רוחב מי אתן בכלל שתישפטו מי ראויה ומי לא.

והכי…ונאמנות לקהילה לא מתביישות בעדה להפך . יש ערך מוסף עצום לקיים על אף ולמרות השיימינג המעורר בחילה. די יש לכן ביקורת תחשבו על הבעל והילדים של אותן מתמודדות. התבקשתי להיות אורחת כבוד, שופטת ומנחה דברי פתיחה והכתרה והסכמתי באהבה. מתמודדות יקרות הפתעתן אותי באומץ בחשיפה בביטחון ובמראה האצילי שלכן גאורגיות גאות ויפות מאחלת לכולכן בהצלחה אתן כבר מלכות בעצם ההתמודדות עם כל שעברתן".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן