צימרים בקריות

אזור הקריות מכיל 6 קריות והוא יעד טיול נפלא ואזור הייטק משגשג. מלבד אזורי הטיול הרבים, ההייטק המשגשג, באזור הקריות יש גם תיירות מפותחת המכילה מגוון סוגי אירוח שונים וביניהם צימרים עם אפשרות לתשלום פר שעה

צילום: באדיבות צימר לוטוס
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

צימרים בקריות הניתנים להזמנה לפי שעה טובים למגוון רחב של אפשרויות. השכרת צימרים בקריות היא אפשרות טובה לאנשים אשר מטיילים באזור הקריות וזקוקים למנוחה, לעובדי הייטק אשר מצפה להםיום עבודה ארוך ורוצים לצאת למנוחה של שעה שעתיים במטרה לברוח מהשגרה, לזוגות המעוניינים בבילוי רומנטי ואינטימי, לאנשים ספונטניים המעוניינים לצאת לחופשה מהרגע להרגע ואפילו לחופשה קצרה בת כמה שעות.

לחצו כאן על מנת למצוא צימרים בקריות הניתנים להזמנה פר שעה ויעניקו לכם חווית אירוח מושלמת

בצימרים מסוג זה לא תהיו צריכים להזמין מקום מספר ימים מראש, הקבלה היא על מקום בסיס פנוי, ואתם יכולים להזמין מהרגע להרגע או מעכשיו לעוד שעה. בנוסף, תוכלו להשכיר את החדר למספר שעות, כאשר זמן המינימום להשכרת חדר הוא שעה והמקסימום לא קיים, וניתן להגיע בכל שעה במהלך היום בה תרצו להשכיר את החדר, בין אם זה בשעה שלוש בצהריים, ארבע בבוקר או שבע בערב.

אחד מהיתרונות של הצימר הוא הפרטיות שהוא מספק ללקוחותיו. האפשרות להגיע אל הכתובת בה הצימר ממוקם, להחנות בחניה דיסקרטית ולשלם בצורה אנונימית בלי שיראו מי האדם אשר שילם בעבור יחידת האירוח.

היכולת להשכיר חדר לפי שעה הוא פתרון מעולה עבור איש הייטק או בעל עסקים הנדרש לצאת לפגישות, אותו אדם יוכל להשכיר חדר בו ינהל את פגישות העבודה שלו מחוץ למשרד במיקום הנוח גם לו וגם ללקוח למפגש, ובמידה שירצה יוכל להאריך שוכר החדר את זמן השכרת החדר לאחר שהפגישה תסתיים והלקוחילך לצורך מנוחה, שינה של שעה שעתיים ולקיחת מקלחת טובה ומרעננת לפני החזרה למשרד.

הצימרים בקריות הם גם פתרון מושלם עבור זוג שרוצה לצאת לבילוי ספונטני, אינטימי ורומנטי. בצימר הזוג יזכה לחדר מפנק הכולל ג'קוזי, מיטה רווחה ונוחה לשינה, מסך טלוויזיה המחובר לערוץ הכבלים ויאפשר לכם לצפות בפרק מסדרה או סרק נחמד, אביזרי אמבטיה הכוללים חלוקים, כפכפים וסבונים, פינת ישיבה קטנה ואפשרות להזמנת עיסוי או טיפול זוגי. צימרים רבים מציעים חדר ספא המעניק טיפולי פנים וגוף, עיסויים זוגיים, חדר סאונה, טיפולי פילינג ועוד.

כל צימר מכיל מספר יחידות אירוח מועט, בין יחידה לעשר יחידות אירוח. נתון זה מאפשר למקום האירוח לספק שירות אישי מעולה לכל אחד ואחד מאורחיו. כיום בתי המלון, גם הקטנים שביניהם, מארחים מאות אורחים ביום, דבר המקשה עליהם לתת שירות אדיב וייחודי לכל אחד מהאורחים שלהם.

אם אתם מעוניינים לצאת משגרת היום יום המעיקה ולהתפנק בחופשה קצרצרה, אתם מוזמנים לנסוע לאזור הקריות וליהנות מצימר אשר יספק לכם חדר מרווח, בו תוכלו לנוח, להתפנק באיזה עיסוי טוב או טיפול פנים. במהלך הטיול הקצר לקריות תוכלו לטייל באחת מן הקריות, למשל, קריית חיים, קריית אתא, קריית שמואל, קריית ים וכן הלאה, ואף להשקיע בטיול על חוף הים. אזור הקריות המכיל נוף מהמם עם צמחייה עשירה.

אתר צימר בשבילי לפי שעה יעזור לכם למצוא את מקום האירוח המושלם עבורכם תוך התחשבות במשתנים אשר תציבו לו. תוכלו לסנן את הצימרים השונים לפי מיקומם. האתר יציג לכם בעמוד של כל צימר את המחיר שלו בעבור שעה, שעתיים ושלוש שעות, האם ניתן לבצע בו תשלום דיסקרטי ללא מפגש, האם קיימת בו בריכה במתחם או ג'קוזי בחדרים, האם בצימר יש אופציה לקבלת טיפולים ועיסויים על ידי ספא ומעסים, כתובת מדויקת של הצימר, כמות היחידות הניתנות להשכרה במקום, איש קשר איתו ניתן ליצור קשר ולקבל עוד פרטים, ועוד מידע נוסף רב היעזור לכם בתהליך בחירת הצימר. בנוסף, על כל צימר וצימר רשום את המפרט הטכני של הריהוט הקיים בחדר, למשל, מיטה, חדר שירותים ומקלחת, פינת ישיבה וכדומה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן