צימרים בתל אביב

אפשרות לצאת משגרת היום על ידי צימרים הממוקמים בלב העיר תל אביב וניתנים להשכרה קרוב אליכם

צילום: באדיבות צימר לוטוס
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אם אתם באמצע יום עבודה ארוך ורוצים לצאת למנוחה ולברוח מהשגרה, אם אתם מעוניינים במקום לבילוי רומנטי ואינטימי, אם ברצונכם להתארח במקום בו לא תהיו צריכים להתחייב ולהזמין חדר לכל הלילה, אם אתם מחפשים מקום בו תוכלו לקבל פרטיות ואף לשלם בצורה דיסקרטית, ואם בא לכם להיות ספונטניים ולמצוא מקום אירוח הזמין מהרגע להרגע, אירוח בצימרים הממוקמים בלב העיר תל אביב וניתנים להשכרה לפי שעות הם האפשרות האידיאלית עבורכם.

בשונה מכל בית מלון, בית הארחה, אכסנייה או דירה להשכרה, את הצימרים אתם יכולים להזמין במהלך היום, לבוא בכל שעה אפשרית בה תרצו להתארח, בין אם זה בשש בבוקר או באחת בלילה, ובלי הגבלה של מספר שעות מינימליות להשכרת החדר, ניתן להזכיר לשעה וניתן גם לעשר שעות. במהלך תקופת ההשכרה תרגישו כאורחים מן המניין.

הצימרים הם פתרון אולטימטיבי למגוון רחב של אנשים בין אם אתם עובדי הייטק החשים כאב ראש באמצע היום ורוצים מקוםשבו תוכלו לישון לשעה שעתיים, לעשות מקלחת מרעננת ולחדש כוחות, ובין אם אתם זוג הרוצה מקום בו יוכל להעביר את הערב בכיף וביחד תחת תחושה רומנטית אינטימית ואבזור מפנק, למשל, ג'קוזי בחדר, מיטה גדולה ונוחה, אפשרות לקבל טיפולים ועיסויים שהמקום מציע וכן הלאה. הצימרים יעניקו לכם פרטיות ואלו שיהיו מעוניינים יקבלו גם מקום חניה דיסקרטי ואפשרות לתשלום באופן אנונימי.

היתרון העיקרי של הצימרים הללו הוא המחיר, המחיר הוא זול עקב כך שאתם משכירים את החדר רק למספר השעות שאתם צריכים ולא נדרשים כמו בבית לשלם מחיר מלא לחדר ללילה שלם, שאף מחייב אתכם בתשלום על ארוחת הבוקר. אתם יכולים לצאת ולבלות בצימר ובשעות אלו ליהנות משירות אדיב, אישי ומלא כאורח לכל דבר ועניין.

הצימרים בתל אביב מכילים לרוב מספק יחידות אירוח מצומצם, אשר נע על טווח של עד כ-10 יחידות אירוח. מה שמאפשר להם להעניק שירות טוב לכל אורח ואורח ולתת לו הרגשה שהוא מיוחד, מה שלא קורה בדרך כלל במלונות המארחים מספר רב של אנשים בכל יום ויום. צימרים רבים מציעים אפשרות לקבל טיפולי ספא הכוללים עיסויים זוגיים, סאונה, טיפולי פילינג ועוד, והכל במחירים סבירים.

אם אתם זוג המעוניין לגוון ולצאת לחופשה קצרצרה ומעניינת, הצימר יציע לכם חופשה רומנטית במיוחד עם אווירה אינטימית ומפנקת. החדר מכיל חדר רחצה גדול המכיל מוצרי אמבטיה, מיטה רחבה, ג'קוזי בו תוכלו לרחוץ ביחד עם בחיר אות בחירת ליבכם ומסך טלוויזיה על מנת שתוכלו ליהנות מצפיית איזה סרט או סדרה שאתם אוהבים.

מיקום הצימרים מעולה, עקב היותו בעיר תל אביב, במרכז שלל האטרקציות שהעיר מציעה. תוכלו ללכת לסרט, ארוחת ערב באיזה מסעדה טובה, בילוי בים וכן הלאה, ולסיים את היציאה בצימר הממוקם בלב תל אביב בו תוכלו להמשיך את הדייט הרומנטי.

הצימרים טובים לספונטניים מביננו אשר לא מתכננים את חייהם לטווח הארוך, אלא לטווח הקצר ורוצים לצאת לחופשה כאן ועכשיו. אם אתם חשים כי אתם צריכים אתנחתא קלה, שלא דורשת יותר מכמה שעות, הצימרים יהיו הפתרון המושלם עבורכם! הזמינו צימר בו תוכלו לנוח ולהתמלא באנרגיות חדשות וטובות שיעזרו לכם להמשיך את השבוע.

אתר R צימרים יציג לכם את מגוון הצימרים הנמצאים בעיר תל אביב ויעזור לכם לבחור את הצימר הכי טוב עבורכם! האתר מציג את סוגי הצימרים השונים, המחירים שלהם פר שעה, האם קיימת בריכה במתחם, האם הצימר מחזיק בחדר ספא ומטפלים וניתן לקבל בו טיפולים ועיסויים, אפשרויות לתשלום אנונימי וללא מפגש, מפרט פנימי המתאר את הרהיטים בהם החדרים מאובזרים, כתובת המקום, פרטים ליצירת קשר, אפשרויות תשלום, מידת הפרטיות אשר הצימר מעניק, כמות יחידות האירוח אשר יש לצימר ועוד מידע רב נוסף אשר יעניק לכם את הכלים לבחירת הצימר המושלם עבורכם!

לחצו כאן על מנת למצוא צימרים בתל אביב אשר ניתנים להזמנה לפי שעה

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן