שבע הנשמות של מ.ס אשדוד

תאונת הדרכים שעבר שחקן מ.ס אשדוד, רומאן הבראן, שנהג תחת השפעת אלכוהול בשבוע שעבר, נוספת לעוד שורה של מקרים בהם מעורבים העונה שחקני הקבוצה. ניצחונה המפתיע של מ.ס אשדוד נגד מכבי פתח תקווה, יכול להותיר תקוות להישארותה בליגת העל, וזאת למרות שחלק משחקני הקבו

צילום: one
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שחקני קבוצת מ.ס אשדוד שתציין בקיץ הקרוב 20 שנה לאיחוד, לא מפסיקים להסתבך. התהפכות רכבו של הבראן בחול המועד מוסיפה עוד נדבך של חציית גבול. במקום להתרכז בצד המקצועי, הקבוצה משקיעה רבות בלחלץ את שחקניה מתסבוכות, שלא קשורות לענף הכדורגל. תחנות משטרה, מסדרונות בתי משפט ומכוני פוליגרף, אלה הם מנת חלקה של הקבוצה, הנשלטת בידי בעלים לא רשמי. וכשאלה הם הפנים של מועדון הכדורגל הבכיר בעיר אשדוד, אין זה פלא שחלק משחקני הקבוצה, מרשים לעצמם לנהוג בחוסר ערכיות ומוסריות, כבדרך קבע. אך העונה הנוכחית שברה כל שיא אפשרי של חולי ובזיון במועדון.

הראשון להכתים את החולצה הצהובה/אדומה עם הסמל של מ.ס אשדוד, היה יצחק אספה, בוגר האקדמיה לכדורגל של הקבוצה. אספה כזכור, היה מעורב בתאונת 'פגע וברח', בה נהרג הנער ארי נשר ז"ל, כאשר אספה פגע בו באמצעות רכבו, לפנות בוקר, לאחר שחזר ממועדון לילה בת"א.

9769679757

בימים אלה מתנהל משפטו של אספה ועל פי דיווחים, נחשפת התנהגות חסרת אחריות, שכללה נהיגה בשכרות, הפקרה וספק שימוש בחומרים אסורים. אספה שהה במעצר בית חודשים מעטים ולאחר מכן, חזר לאימוני ומשחקי הקבוצה. מי שהחזיר את אספה בן ה-20 להרכב לראשונה מאז שוחרר ממעצר בית, היה המאמן יובל נעים (שפוטר מאז), בהחלטה מעוררת מחלוקת.

את ההתדרדרות המוסרית המשיך בוגר מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד ושחקנה של בית"ר ירושלים דהיום, אור אינברום, שהיה מעורב בפרשת דקירות באשדוד וזייף את זהותו בבית החולים בערב הסילבסטר השנה, לאחר שחזר מבילוי. מי שבילה עם אינברום באותו הערב, היה חברו הקרוב ובוגר אקדמיה נוסף, גדי קינדה, שנרכש על ידי בית"ר ירושלים בחלון ההעברות של חודש ינואר. שמו של קינדה אמנם לא נקשר בפלילים, אך זכורה מכל התנהגותו, כשהוחלף במשחק הגביע נגד הפועל ר"ג ובעקבות כך, השתולל ובעט בתיקים. במחזור הליגה הבא, קינדה קיבל את סרט הקפטן.

0870687570

97595775

לאלה ניתן להוסיף כי לפני כחודש התפוצצה פרשת מכירת משחקים, ונודע כי שחקן בקבוצה נחשד במעורבות בהטיית תוצאות משחקי הקבוצה. השחקן ששמו לא פורסם, נבדק במכון פוליגרף ונמצא דובר אמת, אולם התדמית והמותג של מ.ס אשדוד ספגו חבטה נוספת. בינתיים, אותו שחקן ממשיך להשתייך לסגל הקבוצה ולמרות שהעניין הציבורי דעך, העננה עדיין מרחפת.

בחול המועד פסח התעוררו בהנהלת הקבוצה לעוד סיפור שלילי שקשור בנהיגה תחת השפעת אלכוהול ובתאונת דרכים. ארבעה ימים לאחר התאונה, רומאן הבראן, שניצל בנס, חזר להרכב של מ.ס אשדוד ופתח במשחק החשוב מול מכבי פ"ת. כשנשאל בוחבוט בסיום, האם היה צריך לנהוג הליך משמעתי כנגד הצרפתי, היסס בתשובתו ומילמל על חשיבות המשחק. נוח לקבוצה לשים את בוחבוט החביב ב'פרונט' מחד, מאידך יהיה לא הוגן לשפוט את התנהגותו של המאמן, בשל כך שתפקידו והשפעתו על הקבוצה לא ברורים.

068906900

המשפיע הכי גדול על הקבוצה הוא כמובן הספונסר שלה. הרי ידוע לכל כי בעל המאה הוא בעל הדעה. התנהגותו הלא מכבדת של בן זקן (שנקנס ב-3500 שקלים) מול השופט גרינפלד אחרי משחק ההפסד מול סכנין, לא הוסיפה כבוד למועדון, שנמצא בתקופת השפל הגדולה בתולדותיו.

בסביבת הקבוצה שוררת אופטימיות בעקבות הניצחון השבוע. אמנם מאבק ההישארות נפתח מחדש וגם אם הקבוצה תשרוד בליגת העל, היא נכשלת פעם אחר פעם בזירות הבאמת חשובות. במישור הקהילתי, הציבור כבר מזמן איבד אמון, מצביע ברגליו ומתמקד בקבוצות עירוני ואדומים אשדוד. במישור המוסרי, מלבד כיתובים ריקים מתוכן על חולצות השחקנים, לא נשמעו פעולות נוספות של הנהלת הקבוצה שהכריזה על שיתוף פעולה עם עמותת אור ירוק בתחילת העונה. עוד שיתוף פעולה כזה ואבדנו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן