הירי לעבר אשדוד, ראש העיר לסרי לתושבים: "פתחנו המקלטים , שמרו על ערנות"

לאור הירי  מעזה לעבר אשדוד אומר ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי: "אנו ממליצים להשאר קרובים למרחבים מוגנים ,המאפשרים כניסה תוך 45 שניות. המקלטים העירוניים נפתחו. בבנינים משותפים , אנא הקפידו להשאיר את דלתות הלובי פתוחות כדי לאפשר לעובדי אורח לתפוס מחס

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי מסר בעקבות ההסלמה בדרום ולאור הירי לעבר אשדוד: "בהערכת מצב שקיימתי עם מפקד המחוז של פיקוד העורף, לאור אירועי הירי מרצועת עזה לכיוון ישראל בשעה האחרונה, ההנחיה בשלב זה היא – לגלות עירנות, ולשהות ככל שניתן בסמוך לאיזורי מיגון, ובמקרה של אזעקה לנהוג עפ״י כללי ההתגוננות"

מה ההמלצות לגבי מיגון?

לסרי: "אנו ממליצים להשאר קרובים למרחבים מוגנים ,המאפשרים כניסה תוך 45 שניות. המקלטים העירוניים נפתחו. בבנינים משותפים , אנא הקפידו להשאיר את דלתות הלובי פתוחות כדי לאפשר לעובדי אורח לתפוס מחסה. אנו נמצאים בקשר עם פיקוד העורף ונעדכן בכל התפתחות".

עד כה נרשמו 2 אזעקות באשדוד, בשעה 10:19 וב-15:24. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. לסרי אמר כי "נכנסו לשגרת חירום מלאה. גם חווינו בשעה האחרונה שני טילים עם שני יירוטים, ברוך השם אף טיל לא נחת. אנחנו מנוסים מאוד. גם בצוק איתן ובעמוד ענן, התושבים יודעים איך להתנהג. כולם בכוננות מלאה.

"אנחנו נבצע הערכת מצב בערב יחד עם פיקוד העורף. יש דבר אחד שאני כבר יכול להעריך שלא נקיים – היה אמור להיערך טקס גני הילדים של יום העצמאות, שזה 2,000 ילדים באצטדיון. אני מעריך שאת זה, לא ניקח סיכון, גם אם יהיו הסכמים מכל סוג של הוא.

 קב"ט העירייה אריה איטח הוסיף כי בשעה 20:30 תיערך הערכת מצב מחודשת ובהתאם אליה יצאו הנחיות חדשות.

הנחיות עורף

ביטחון עירוני אשדוד

 

להזכירכם מרחב ההתגוננות שלנו הוא לכיש 271. מספר זה יופיע באמצעי התקשורת השונים בעת אזעקה באשדוד. אנא הקפידו לשמור על הנחיות ההתגוננות ועקבו באמצעי התקשורת אחר ההחלטות בדבר האירועים וההתכנסויות באשדוד.

ביטולי משחקי ספורט

דובר מ.ס אשדוד אוהד צויק מסר: "בשל המצב הבטחוני באזור ושיגורי הרקטות בשעה האחרונה, החליטה הנהלת המועדון על ביטול כל משחקי מחלקת הנוער המתקיימים באשדוד (מנערים א׳ ומטה). גם משחקה של קבוצת הנוער בוטל".

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן