סטויקוביץ' נעל את השער

הפועל אשדוד התאוששה מהפסד במשחק הראשון בסדרת חצי גמר פלייאוף ליגת 'ווינר' בכדוריד והשוותה אותה ל-1-1, לאחר ניצחון ביתי מרשים בתוצאה 31-25 על הפועל ראשון לציון. סטויקוביץ' השוער הצטיין * בוטנקו: "הכל זרם לנו". בשישי: הסדרה חוזרת לראשון לציון למשחק מספר 3 (

צילום: אתר איגוד הכדוריד, הדר ואן קולא
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החניכים של אולג בוטנקו השיגו ניצחון מרשים ביום ראשון השבוע באולם מקיף ט' בעיר לעיני 250 צופים מול הפועל ראשל"צ ומאמנה עידן מימון, במסגרת סדרת חצי גמר הפלייאוף. בשבוע שעבר ניצחה ראשל"צ בתוצאה 29-26 את הפועל אשדוד ועלתה ליתרון 1-0 בסדרת הטוב מ-5.

הפועל אשדוד הופיעה למשחק השני בידיעה שכל דבר פרט לניצחון, סוגר את הסיפור ואי לכך, השאירה הכל על הפרקט. הפתיחה הייתה צמודה וסטוייקוביץ', השוער הנפלא של אשדוד ולשעבר שוערה של הפועל ראשל"צ, סיפק מפגן הצלות מרשים ושמר את אשדוד בתמונה. דקות טובות של טל הרשקוביץ', עם שער ואסיסט העלו את המקומיים ליתרון 7-5. שער גדול של עופר קושמרו העלה את אשדוד ל-10-7. גם ביטרמן ולנגהאנס נכנסו לפעולה ובמחצית אשדוד הוליכה 14-11. המחצית השנייה הייתה פיזית מאוד ולשופטים הייתה הרבה עבודה. אדיר כהן ושרון שלם הובילו את אשדוד ליתרון 22-20 כאשר המשחק נכנס לעשר הדקות האחרונות. בדקות אלו אשדוד שלטה במשחק ודור קלדרון הגדיל את היתרון לחמישה שערים. משם, ראשון לציון הניפה ידיים ובסיום: 31-25 להפועל אשדוד, שמשווה את הסדרה והופכת אותה למעניינת וצמודה.

הבקיעו לאשדוד: לנגהאנס- 8, קלדרון וטל הרשקוביץ'- 6 (כ"א), שרון שלם וביטרמן- 3 (כ"א), קושמרו ושי הרשקוביץ'- 1 (כ"א). המצטיין סטויקוביץ' סיפק אחוז הצלות מרשים של 39, עם 15 הצלות מתוך 38 זריקות.

מאמן הפועל אשדוד היה מרוצה בסיום ואמר: "אחרי ניצחון כזה אי אפשר להרגיש רע. חושב כבר על המשחק הבא ונהיה חייבים להמשיך לנצח. מרוצה מהעבודה ההגנתית שעשינו היום. עבדנו על זה באימונים. שמח גם על ההפרש שביססנו. הכל די זרם לנו היום."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן