אייל גולן בדרך לחתונה?

גולן נשאל על ידי סוויסה בתוכניתו בגלי צה"ל האם תהיה חתונה בקרוב, והפתיע עם התשובה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תכינו את הצ'קים. אייל גולן הגיב השבוע לשדר יורם סוויסה על התוכניות להחליף טבעות עם בת זוגו דניאל גרינברג ההורסת. גולן נשאל על ידי סוויסה בתוכניתו בגלי צה"ל האם תהיה חתונה בקרוב, והפתיע עם התשובה: "נבר סיי נבר. בכל השיחות שלנו בנושא הזה בעבר, ותמיד כשדיברנו על זה, אמרתי לך שאין סיכוי שתראה אותי שוב מתחת לחופה, אבל הזמן עובר ויש תובנות חדשות. ויש מישהי שעושה לך טוב ומרימה אותך למעלה וזה לא בושה, אבל חתונה? ימים יגידו"…. פריחה מהמרת שכן ופוצחת בדיאטת כאסח.

בייבי בום נוסח בית החולים ׳אסותא׳. 8 מיילדות בבית החולים ׳אסותא׳ אשדוד בהיריון. כבר הרבה זמן שפריחה לא שמעה על צירוף מקרים כזה. מדובר ב- 8 מיילדות מתוך 60 של מחלקת אם וילוד הנמצאות בשלבי היריון. חלקן בהיריון מתקדם.

975985789569

"חיידק כניסה להיריון מסתובב אצלנו במחלקה" אומרת בחיוך יאנה נטע- לי קנפו, אחות אחראית משמרת ואחראית קלינית שסוחבת בטן הריונית של כ- 20 שבועות. פריחה מאחלת לכולן ללדת בשלום ומציעה לאסותא לפתוח אולם שמחות בבית החולים.

פריחה שמעה שעו״ד סמדר בוקבוזה מאשדוד, טסה עם חברות לנאפולי שבאיטליה במהלך חול המועד. איך שהתשייבה במטוס, כמה שורות לפניה, התיישב לו הרמטכ״ל לשעבר בני גנץ יחד עם רעייתו, בנו וזוג חברים. סמדר מצידה לא ויתרה על ההזדמנות לעשות עם גנץ סלפי, קמה ממקום מושבה, התיישבה לידו והרימה את המצלמה.

86586584646

״בטיסה חזרה שוב פגשתי אותו על אותה טיסה, הוא ראה אותי, והפעם הוא קם ממקום מושבו החזיק את ידי ואני הוקסמתי ממנו. פשוט לא להאמין שאישיות מיוחדת כזו נוסעת במחלקת תיירים, ונהנית מהשהות עם פשוטי העם״, אמרה בוקובזה.

פריחה שמעה שחבר המועצה עו״ד אלי נכט זכה לחתוך את הסרט האדום בפתיחת לשכת המסחר של סין בישראל, יחד עם הנספח הכלכלי של סין בישראל וו בין, חמי פרס, יו״ר קרן פיטנגו, אנשי עסקים ובכירים נוספים מסין וישראל. פריחה מפרגנת.

9578957856

איציק משה תושב אשדוד לשעבר וראש אירגון הסברה ישראלית "בית ישראל" קיבל השבוע ביום רבביעי‫, תואר דוקטור כבוד באוניברסיטת גיאורגיה. זאת כהוקרה על פועלו למען קשרי שתי המדינות והן בשל העשייה האקדמית באוניברסיטה. בטקס השתתפו חברי כנסת וסטודנטים וקהל רב. 

20190501 124841

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן