עובדי ׳חרסה׳ הגיעו להפגין באשדוד

על רקע החלטת בעלי ׳חרסה׳ לסגור את מפעל הכלים הסניטריים ולהעביר את פעילותו לטורקיה, עובדיו הפגינו וחסמו את הכניסה לחברת האם ״חמת״ באשדוד. יו"ר הוועד איגור גרימן: "אי אפשר לזרוק עובדים שנתנו את הנשמה שנים רבות החוצה בלי פרנסה ובלי פיצויים הוגנים״

צילום: אגף ההסתדרות
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עובדי ׳חרסה׳ הפגינו ביום שלישי השבוע, בכניסה למפעל של החברה-האם חמת באשדוד, וחסמו את הגישה אליו. מוקדם יותר הבוקר הפגינו העובדים גם בשערי מפעל ׳חרסה׳ בבאר שבע. העובדים מוחים על רקע החלטת בעלי החברה יואב גולן לסגור את ׳חרסה׳ ולהעביר את פעילותו לטורקיה, מהלך שיפגע אנושות בעתידם הכלכלי ובפרנסת משפחותיהם.

נזכיר כי מיד עם תום חופשת הפסח הודיע גולן לנציגי ההסתדרות ולוועד העובדים כי הוחלט לסגור את המפעל לאחר כ-70 שנות פעילות. 115 העובדים לא הורשו לחזור לעבודתם וההנהלה אף שכרה חברת אבטחה כדי למנוע את כניסתם למקום עבודתם. יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב, מאיר בביוף, הורה לעובדים לסרב לקבל מכתבי פיטורים מהנהלת החברה, עד אשר יוסדרו בהסכמות זכויותיהם והתנאים שיקבלו כתוצאה מסגירת המפעל.

975957959

975895957

יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב, מאיר בביוף, מסר: "נמשיך במאבק ולא נרפה עד שההנהלה תבין שאי אפשר לזרוק כך את העובדים. נדרוש פיצויים מוגדלים במיוחד והסדרים מיוחדים לעובדים מוחלשים".

מזכיר האיגוד המקצועי בהסתדרות מרחב הנגב, יקיר אוקנין: "המאבק לא יסתיים עד שלא יינתנו מענקים מוגדלים ופיצויים מוגדלים לעובדים אשר גילו לפתע, לאחר עשרות שנות עבודה מאומצת, כי הם מפוטרים".

יו"ר ועד העובדים, איגור גרימן: "במקום שנחזור מפסח ונמשיך בעבודה כרגיל קיבלנו מכתבי פיטורים. זאת לא דרך, אנחנו רוצים שידברו איתנו ויסבירו לנו מה הולך לקרות איתנו. אנחנו רוצים להמשיך לעבוד ומאמינים שהמפעל יכול להצליח, אי אפשר לזרוק עובדים שנתנו את הנשמה שנים רבות החוצה בלי פרנסה ובלי פיצויים הוגנים. מגיע לנו יותר מיחס כזה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן