אחות פרטית לבית – מה חשוב לדעת?

היתרונות והנוחות באחות פרטית עבור יקירכם הקשישים הינה פריבילגיה שכדאי לנצל אם יש באפשרותכם את האפשרות הכלכלית. אחיות מקצועיות יכולות לספק שירות מורכב ולעזור באופן מושלם בכל הנוגע לנטילת תרופות וצרכים רפואיים.

צילום: Pixabay
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מעבר להתמחות בפן הרפואי, רצוי לשים לב ליחסי האנוש של האחות שאת שירותיה אתם מעוניינים לשכור. כנראה שאתם תרצו לבחור אחות פרטית לבית בעלת רקע והשכלה רפואית אידיאלית אך יחד עם זאת שתוכל לספק את כל הצרכים הפיזיים והרגשיים של יקירכם באופן נעים, טוב ונוח.

שירותים רפואיים אשר מסופקים ע"י אחיות פרטיות לבית

אם יקירכם נמצא במצב סיעודי או שלב מורכב בחייו, ישנן טכניקות שרק אחיות מוסמכות יוכלו לספק לכם. בכל זאת, אתם בעצמכם תרצו רק את האחיות בעלות ההכשרות המתאימות לתפקיד בכדי שתוכלו לעבור את היום שלכם מבלי לדאוג או להתקשר כל כמה דקות.

בהתאם להשכלתן והסמכתן, אחיות פרטיות בדרך כלל צריכות לדעת כיצד להתמודד עם המשימות הבאות:

· ביצוע מעקב אחר המטופל והסטטוס הרפואי שלו תוך כדי תיעוד מלא. דבר זה נעשה בכדי לדעת בדיוק מה המטופל נטל באותו יום וכיצד היו המדדים שלו במידה וישנה סיטואציה רפואית שמתפתחת לכיוונים שליליים.

· התראות עבור בני המשפחה. במידה ויש שינוי פיזי או רגשי שהמטופל עובר תחת השגחתה של האחות, עליה לדווח לבני המשפחה ולהמליץ לדעתה האישית. כמובן שאין לקחת את המלצותיה כאבחנה רפואית ובמקרים שישנה הדרדרות מהירה רצוי לפנות את הקשיש אל עבר בית החולים.

· אחות פרטית לבית צריכה לוודא שהמטופל נוטל את תרופותיו באופן קבוע וסדיר. מעבר לכדורים שיש לבלוע באופן אוראלי, עליה לדעת כיצד להזריק תרופות.

· ידע מקצועי בטיפול לאחר פציעות ובעיות נשימה. בדרך כלל אין זה נדיר שהקשישים בגילאים הללו עלולים להיפצע ולכן מרבית המקרים בהם מושכרות אחיות פרטיות הם כאשר הקשישים יצאו מבית החולים לאחר אירוע טראומתי. על כן, האחות צריכה לדעת בדיוק כיצד לטפל בקשיש באופן שיגרום למצב הבריאותי שלו להשתפר מידי יום.

מעבר לכל ההליכים הרפואיים שהאחיות צריכות לשלוט בהם, הן צריכות לתת תמיכה רגשית ונפשית באותה מידה. מחקרים רבים הוכיחו כבר מספר פעמים שהתגובה הפיזית של הגוף עלולה לנבוע במקרים רבים מכמות הלחץ שאדם נתון תחתיה או המתחים הרבים שהוא עובר בחייו.

קשישים סיעודיים במיוחד אינם מסוגלים לבצע פעילויות בסיסיות. לכן אחות פרטית לבית יכולה לדאוג לקלח אותם, להאכיל אותם, להלביש אותם, לדאוג לצרכיהם ועוד. ישנן אחיות אפילו שמסוגלות לדאוג למשק הבית, ולכן חשוב להפגיש בין האחות לבין הקשיש לפני שמשכירים את שירותיה מפני שבסופו של דבר הוא יהיה בקרבתה וחזקתה במשך רוב היום.

אם גם אתם זקוקים לשירותיה של אחות פרטית לבית, מומלץ לבקר באתר של דנאל סיעוד www.danel-sioud.co.il ולהתרשם מאלפי ביקורות שהאחיות המסורות שלנו קיבלו במהלך השנים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן