אושרה אלמליח הצטרפה ללביאות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סיעת 'המקומיות' שהתפצלה מ'הלביאות' התחדשו בחברים חדשים. אושרה אלמליח מנהלת חשבונות במקצועה נשואה ואמא ל- 3 ילדים ביחד ובעלה איציק מנהלים בהתנדבות כבר 10 שנים גמ"ח המסייע לנזקקים, ושימשו כמשפחה אומנת לילדה . בזמן שנותר לה אושרה מתנדבת בסיירת הורים. אושרה מונתה כנציגת המקומיות בוועדת הרווחה ובוועדה למאבק בסמים. פריחה מאחלת הצלחה 

אלי הדייג והבעלים של חנות הדגים ״ברכת הים״ ברובע ו' באשדוד הדהים את לקוחותיו ואת פריחה כמובן בגודלו של דג אינטיאס במשקל עצום של יותר מכ-150 קילוגרמים שעלה בחכתו. פריחה יודעת שאתם קוראים את האייטם הזה, הדג הזה כבר בבטן של עשרות משפחות באשדוד. פריחה פספסה‫.

אלי אלפונסו ברכת הים

פריחה קלטה את חברת המועצה, הלן גלבר שנמצאת בימים אלה במסגרת התמחות לעריכת דין בטקס שערך לכבוד החג, עו"ד ציון אמיר. פריחה שמעה כי גלבר תומכת בעו"ד אמיר שמתמודד לראשות לשכת עורכי הדין. פריחה מאחלת להם הצלחה‫.

86585865856

שלא תגידו שהעירייה לא מחלקת שי לחג לתושבים. פריחה שמעה כי כמתנת חג לנהגים מאפשרת העירייה חניה חינם בכחול לבן. ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, גם השנה ביקש לאפשר חניה חינם בכחול לבן, בכל ימי חג הפסח. החניה ללא תשלום תהיה בין התאריכים: 16/4/19 – 28/4/19, במקומות המסומנים כחניה מוסדרת (כחול לבן). פריחה חושבת שזה שי לא רע חבל שזה לא כל השנה‫.

86486464735473

אם תראו את יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן תגידו לו מזל טוב. השבוע הפתיעו אותו העובדים במסיבת יום הולדת בהפתעה, שנכנסו לחדרו עובדי ועובדות המועצה, הרבנים ובראשם הרב הראשי רב יוסף שיינין ובידיהם עוגה גדולה מעוטרת בפירות אקזוטיים, פרחים ובלונים בליווי אומן עם גיטרה שאף הוא מתנדב בחברה קדישא, אשר לקול צליליו פצחו בשירת יום הולדת, בתחילה הרב דהן לא הבין "לשמחה מה זו עושה" ואז התברר שמרוב עיסוקיו שכח את יום הולדתו באותו יום. פריחה מאחלת מזל טוב

8644686484

רגע לפני החג קפץ עידן רייכל להקליט תכנית מיוחדת עם יורם סוויסה שתשודר בערב חג שני בגלי צהל. בשיחת מסדרון דיברו השניים על חוויות החג האהוב ומסתבר שגם רייכל וגם סוויסה יעבירו את ליל הסדר כל אחד אצל אמא שלו. פריחה מחכה לשידור‫.

8648648

אם תראו את יעקב שטרית תמסרו לו מזל טוב להולדת הנכדה שלו. שטרית חגג עם בני משפחה וחברים ב״חצר המלכה״. לאירוע הגיעו השרים אלי כהן מ״כולנו״, צחי הנגבי ומיקי זוהר מהליכוד, שמעון כצנלסון סגן ראש העיר, משה דנינו, המפכ"ל לשעבר יוחנן דנינו, ח"כ לשעבר דניאל בן לולו ויו"ר הסתדרות הבניין, יצחק מויאל והיזמים, שמעון צרפתי ורפי לביא ואלי ביטון בעלים של חשמל ישיר. לרכה שנולדה קראו בת לבת אל וזי ברכה. פריחה מאחלת הצלחה וברכה‫.

868464547

פריחה שמעה שהשבוע ערכו המשנה לראש העיר דינה בר אולפן וסמנכ"ל החברה לתרבות, נעמי אדר‫, הפתעה לעוזרו של ראש העיר ‫- שמואל דוד. ההפתעה ‫- תערוכה של צילומים ששמואל צילם בכישרון רב כתחביב. שמואל הופתע מאוד התרגש וקולו השתנק‫, כשהתבקש לדבר. בין הבאים: ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, מנכ"ל העירייה בני משפחתו, רעייתו בנותיו והוריו, עיתונאים וחבר מפתיע, מפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ. פריחה מקווה שהוא לא מתכוון להחליף מקצוע‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן