"מה קורה עם פרויקט אופניים שיתופיים”?

חבר מועצת העיר עו"ד אופיר לסרי תוהה מה קורה עם פרויקט "אופניים שיתופיים״? שיזמה העירייה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חבר מועצת העיר עו"ד אופיר לסרי מסיעת " אשדוד תנצח" פנה בשאילתא אל ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי בנושא מיזם " אופניים שיתופיים". "פורסמה לציבור הרחב באתר הבית של עיריית אשדוד ידיעה תחת הכותרת הראשית "האופניים השיתופיים מגיעים לאשדוד".בתת הכותרת נכתב כך (ציטוט): "עיריית אשדוד מקדמת מיזם חדש, מיזם האופניים השיתופיים שזוכה לפופולריות רבה בעולם".כתב עו"ד לסרי.

בשבוע שעבר היא פרסמה מכרז הקורא ליזמים להגיש הצעותיהם למתן שירות זה בהיקף של 500 זוגות אופניים. עיריית אשדוד: "שימוש באופניים מאפשרת ניידות חופשית בכל אזורי העיר ושומרת על הבריאות". ע"פ העירייה, פורסם מכרז אשר הזמין יזמים להעניק שירותי "אופניים שיתופיים" בעיר בהיקף של 500 זוגות בשלב הראשון (מדובר באופניים מכניים), אולם, עד כה, מיזם זה לא יצא אל הפועל, בשים לב כי מסלולי האופניים ברחבי העיר הוכפלו. יודגש כי חשיבות הפרויקט מכוונת לרווחת התושבים, וככל שהוא יצליח ויתפתח הוא ישנה את הוויית העיר, ויחזק את הרצון והצורך לממש את חזון "העיר ירוקה".

בסיום הוא מפנה שאלות לראש העירייה: מדוע מאז ינואר 2018 ועד היום לא פעלה העירייה להוצאת מכרז חדש? איך נקבעו או יקבעו האזורים או המתחמים בהם יוצבו ריכוזי האופניים? מה העלות אשר תגבה מהתושב בגין השימוש בפרויקט זה? ומהו היקף כמות זוגות האופניים שעל היזם לספק ולפי מה נקבע?

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן