משטרת ישראל נערכת בימים אלו לקראת פתיחת עונת הרחצה

יחידת השיטור הימי של משטרת ישראל משלימה בימים אלו את היערכותה לקראת פתיחתה הרשמית של עונת הרחצה בחופי מדינת ישראל, יום שישי בתאריך 12.4.19

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במסגרת ההכנות של יחידות משטרת ישראל השונות, נערכו ישיבות בהובלת מפקד יחידת השיטור הימי במרחב לכיש יחד עם מנהלי אגף החופים ונציגי המצילים כמידי שנה במטרה להדק את השת"פ (שיתוף הפעולה) בממשקי העבודה כאשר המטרה הינה אחת ומשותפת- שמירה על באי החוף והצלת חיים. בנוסף לכך, תפעל היחידה בפעילות הסברה ומניעה החל בקרב אוכלוסיית משתמשי כלי השייט השונים ואף בקרב אוכלוסיית הדור הצעיר לרבות תלמידי בתי הספר, כל רובד גילאים בנושאים הרלוונטיים לו.

יחידת השיטור הימי עוסקת רבות במהלך כל ימות השנה במשימת פיקוח ואכיפה ובמשימת ביטחון שוטף, לאורך התווך הימי בדרום מאשדוד ועד זיקים, מתוקף תפקידה העיקרי של היחידה- שמירה על הסדר ושלום הציבור והצלת חיי אדם. במסגרת זאת מפעילה היחידה את מירב כלי השיט המשטרתיים בגזרה, ספינות ואופנועי ים חדישים ומשוכללים, ומגבירה את הפיקוח ואכיפת החוק כנגד כלי שייט אזרחיים המפרים את החוק ומסכנים את הרוחצים. בנוסף, מגבירה היחידה את נוכחותה אל מול חופי הרחצה במטרה להעניק מענה ראשוני בים בשיתוף גורמי הפיקוח וההצלה בקו החוף, מחד, אך קוראת לציבור לנהוג באחריות אישית ולהימנע מסיכונים, מאידך.

52ef9d67 6db1 4c27 b80b fc66abe43ef4

במשטרה מבקשים מהציבור להישמע למספר כללי זהירות בסיסיים-

* יש להיכנס לחופי רחצה מוכרזים שיש בהם שירותי הצלה ובשעות פעילותם.
* יש להישמע לחוק ולשילוט המוצב בכניסה לחופי הרחצה ולשים לב לסימוני האזהרה בחוף.
* אינכם יודעים לשחות? הישארו בקרבת החוף.
* הורים, שמרו קשר עין רצוף עם ילדכם. ככלל, ילד עד גיל 9 לא נכנס לים לבד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן