איך נקבע מחיר הובלת דירה באשדוד?

בכל פעם, כאשר אתם נאלצים לעבור דירה, השאלה העיקרית שלכם, תהיה כמה זה יעלה לנו הפעם? לפי הסטטיסטיקה, כל אדם, יזדקק לשירות הובלות, לפחות פעמיים במשך חייו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אם אתם גרים באשדוד או עוברים לעיר אשדוד, ראשית, יש לחפש חברות הובלות באשדוד, לקבוע עמם שיגיעו לנכס שיש בו את התכולה ולתאר להם את הדירה החדשה שאליה אתם מתכננים לעבור והכוונה היא, לכתובת, לקומה, אם יש או אין מעלית ועוד.הובלות דירה, הפך לשירות המבוקש ביותר שיש בענף ההבלות היות ועל פי הסטטיסטיקה, כל אדם, יזדקק לשירות הובלות, לפחות עד פעמיים במשך חייו.

המפתח לחישוב מחיר הובלת דירה, יהיה על פי כמות התכולה, מספר החדרים בדירה, קשיים בהעברת רהיט כבד אשר יהיה צורך בשירות הובלת מנוף, המרחק בין המוצא ליעד, בניינים ללא מעלית בקומות העליונות, מה שיקשה יותר על הסבלים בהעברת תכולת הדירה ועוד. זו הסיבה, כי כדאי להזמין נציג מחברת ההובלות, על מנת שיוכל לתת הצעת מחיר מדויקת, אשר תכלול את ההובלה וכמובן את הביטוח על ההובלה של חפציכם. אחת החברות הבולטות בתחום ההובלות בעיר אשדוד, הינה חברת הובלות מיכאל ובוריס, אשר קיימת שים ונחשבת לאחת מהחברות המקצועיות בעיר זו. מומלץ כי תתעניינו ותמצאו פרטים לגבי החברה, מה שלבטח יגרום לכם לבחור בחברת הובלות אחראית ומקצועית עם שירות אדיב וצוות מיומן

שירותים נלווים אשר יעלו את מחיר ההובלה

היום, בגלל שענף ההובלות כה התפתח בשנים האחרונות וסדר היום של כולנו הוא כה עמוס, חברות הובלות באשדוד ובשאר הערים בארץ, מציעות שירותי אריזה למי שאין לו זמן או שאינו בקיא במלאכת והלוגיסטיקה של האריזה. המובילים יגיעו יום או יומיים לפני מעבר הדירה כאשר ברשותם קרטונים ומוצרים נוספים לאריזה מקצועית וירזו עבורכם במהירות וביעילות את התכולה, שירות זה אמנם עולה יותר, אך רבים נעזרים בו מפאת חוסר זמן וידע.

גם פירוק והרכבת רהיטים, יש לדעת כיצד לבצע, היות ובמעברי דירות, יש לפרק חדרי שינה, ארונות, מיטות ילדים ועוד. חברות הובלות באשדוד או שאר חברות ההובלות הגדולות, מחזיקים בצוות של אנשי מקצוע אשר מיומן בפירוק והרכבה של רהיטים והוא מסתייע בשירות זה שגם הוא יעלה את מחיר ההובלה בגלל שלא כל הובלה דומה, יש למצוא את אתרי השוואות מחירים, כך שתוכלו לדעת כמה יעלה לכם שירות הובלות ולהתארגן מבחינת התקציב בהתאם.

הובלה קטנה או הובלת דירה שלימה?

כמובן שקיים הבדל, בין הובלה קטנה של כמה פריטים, הובלה של פריט אחד ומחיר הובלות באשדוד לדירה בת כמה חדרים,אשר יש בה תכולה של משפחה שלמה.. העברת פריט בודד יעלה בסביבות ה-200 ₪ ולכן יש לחשב על פי הפריטים שיש להעביר לדירה החדשה, במידה ואתם סטודנטים, או צעירים השותפים בדירה שכורה. גם אנשים אשר רוכשים מוצרי יד שנייה, מעוניינים להעביר פריטים בודדים ולכן, ניתן למצוא פרטים באתרי השוואות מחירים.

לגבי דירה שלמה שיש להעביר בה תכולה של כמה נפשות, יש גם השוו מחירים אבל אולי בגלל התחרות הגדולה של חברות הובלות באשדוד אולי תמצאו מחיר טוב יותר. כמו בכל בעלי מקצוע, אנו נעדיף לבחור חברת הובלות שיש עליה המלצות וחוות דעת טובות. חברת ההובלות המוכרת יותר באזור הדרום, כאשר היא מספקת הובלות בפריסה ארצית הינה חברת הובלות מיכאל ובוריס, הקיימת שנים רבות ומציעה את כל שירותי ההובלה, האריזה, אחסון, פירוק והרכבת רהיטים, הובלת מנוף ועוד. חברה מעניקה שירות אדיב ומענה 24 שעות ביממה וכן, היא מבצעת הובלת דירה גם בימי שבת למי שלא מצא זמן או אינו מעוניין להפסיד לימודים או עבודה בשאר ימי השבוע.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן