הורים באשדוד מוטרדים: פדופילים ברשתות, בקניונים, ובחדרי מדרגות

תושבת אשדוד העלתה ברשת מקרה בו נתקלה בדוכן מזון בקניון באדם שחשף עצמו מול ילדים, האיש נמלט כשהבחין בה. היא העלתה פוסט בפייסבוק ובמקביל הגישה תלונה למשטרה, שעורכת אחריו מצוד. במקרה אחר, באתר "נתפסו על חם”, עלה תיעוד מצמרר של גבר מאשדוד, שהתכתב ברשת עם מי ש

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לסכנה האורבת לילדינו מפני פדופילים אין ממ"ד מגן. השבוע רעשה הרשת החברתית בעקבות פוסט מדאיג שהעלתה תושבת אשדוד, מ׳, עובדת בכירה בבנק, בקבוצת “בייבי אשדוד, גדרה והסביבה" בו היא מתארת כיצד הבחינה כשעמדה בתור בדוכן מזון בקניון בעיר, בגבר בשנות ה-50 שנצמד לשתי בנות 12 שעמדו בתור לפניו. לחרדתה היא ראתה שהגבר חשף את איברו.

וכך כתבה מ': "אזהרת פדופיל בקניון באשדוד. רוצה לשתף בחוויה שעברתי באופן אישי אתמול בסביבות השעה 19:00 באחד מדוכני האוכל בקניון באשדוד. בעודי ממתינה בתור לקבלת ההזמנה, אני קולטת כבר כבן 50, עומד בתור ליד הדלפק, לפניו היו מספר אנשים וביניהם 2 בנות 12, שבדיוק ביצעו הזמנה. עד כה הכל רגיל, ובעודי ממתינה, אני שמה לב שהגבר נצמד יתר על המידה לבנות, והיה לי מוזר כי לא היה תור מטורף, הייתה אפילו עמדת הזמנה פנויה. הסתכלתי עליו ואני רואה, ומסרבת לקלוט, שהוא אוחז בידו מעיל עור כחול מצמיד אותו למכנסיו והנורא מכל, איבר מינו חשוף והוא מנסה להתחכך בבנות הצעירות שעמדו לפניו. המוח סירב להאמין אז ניסיתי להתקרב אליו, כנראה שהוא קלט אותי וברח מהמקום. פניתי לשומר הקניון (שלא יכל לעשות כלום) וכשראיתי שאין מענה מצידו, הזמנתי משטרה. ומכיוון שלא הצלחתי להירגע שעות אחרי, אף פניתי לתחנת המשטרה והגשתי תלונה. אציין כי הבנות לא ממש שמו לב למתרחש, או ששמו לב אבל לא הבינו את חומרת העניין".

y7536753634

6346246246

מ' קוראת להורים לשים לב ולהזהיר את הילדים. בשיחה עם אשדוד10 היא משחזרת: "הייתי בשוק. לא הצלחתי להגיב. פניתי לשומר אבל אין לו סמכות לפעול רק במקרה אירוע חבלני. הגשתי תלונה למשטרה. כי היה חשוב לי שיתפסו אותו. הם יכולים לראות במצלמות האבטחה”.

הבנות הבינו מה שקורה?

"אני לא חושבת, או שהתביישו לדבר על זה. במקרה אני מכירה אותן הן חברות של בתי, שלא הייתה איתן. הבת שלי סיפרה לי שאחת הבנות סיפרה לה שהרגישה משהו מוזר, הסתובבה אליו והוא חייך אליה ולדבריה 'היה לו מבט מפחיד" אז היא בכתה. צריך להשגיח על הילדים וגם להזהיר אותן ממקרים כאלה" אומרת מ׳.

דובר לכיש פקד שמעון כהן מסר בתגובה: "המקרה עדיין בחקירה שטרם הסתיימה”.

הורים, זהירות פדופילים ברשתות החברתיות

ואם לא בטוח לילדים במקומות ציבוריים מסתבר שלא בטוח גם בביתם. הורים סומכים על ילדיהם ונותנים להם פרטיות כשהם נכנסים במחשב הביתי לרשתות החברתיות. אבל מסתבר שהילדים עלולים ליפול קורבן לפדופילים האורבים ליד המקלדת ולנצל את תמימות הילדים. באתר "נתפסו על חם" השייך ל 'ציידי פדופילים, אשר מתחזים לקטינים ומתכתבים בצ'אט עם אנשים מבוגרים. אחד מבעלי האתר, אבי דוביצקי התחזה לנער בן 14 והעלה לאתר התכתבות מפחידה בין "הנער" הקטין ובין גבר בשנות ה- 50 מאשדוד.

ההתכתבות היא מיום 20.3.19 הגבר פונה ל"נער" איתו דיבר בעבר ואומר שלא דיברו מזמן "אתה רצית כסף לקנות אקסבוקס”? הנער עונה כאילו אינו זוכר אותו והגבר עונה "זה מעליב אותי" ה"נער" שואל מהיכן הוא והגבר עונה שהוא מאשדוד. "הנער" שואל אם יש לו מספר נייד חדש והגבר עונה "מאז שאשתי לשעבר גילתה שאני הומו זרקה אותי”, ומספר שיש לו מספר נייד חדש ודירה חדשה. בהמשך גולשת השיחה לפסים מיניים, הגבר שואל אם הנער בא לבקר אותו ומכנה אותו "חתיך שלי" ומוסיף "דיברנו בפעמים קודמות שאתה תהיה בן זוג שלי לפעמים. ה"נער" מדגיש ושואל ׳אתה זוכר בן כמה אני׳? והגבר עונה "כן בן 14 וקצת" ומוסיף "ככל שאתה יותר צעיר ככה אתה עולה יותר. אתה בשר משובח" וזה נמשך ונהיה יותר מגעיל.

דוביצקי אומר כי לא הגיש תלונה במשטרה: "אני מותש מלהגיש תלונות. הם עושים את זה למראית עין חבל על הנייר ועל הזמן שמבזבזים לריק". לדבריו, הורים צריכים לבדוק מה קורה עם הילדים. ומציע להם שלפחות הילדים ישתמשו בסנפאצ׳ט, שם אי אפשר להתחזות ולשים תמונה אחרת.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן