בית הדין עובר דירה: מאיזור הסיטי לאיזור התעשייה

בית הדין הרבני באשדוד עומד לעבור ממקום מושבו כיום בסיטי לאזור התעשייה. זה מעורר התנגדות מצד באי בית הדין, שמוחים על כך. הנהלת בתי הדין: "בית הדין הרבני באשדוד נמצא כעת במבנה ישן שאינו מתאים לצרכים הנוכחיים"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בית הדין הרבני האזורי באשדוד מטפל בתושבי העיר ואף מחוץ לאשדוד. כבר שנים שהוא נמצא במרכז העיר בשדרות מנחם בגין 7 בסיטי. אולם בית הדין עומד לעבור למיקום חדש באזור התעשייה. הדבר מעורר התנגדות רבים מבאי בית הדין. השבוע התאספו חלקם בסמוך לבית הדין והביעו מחאה על המעבר הצפוי וקראו להנהלת בתי הדין לא לעבור ולהישאר במבנה הקיים.

לדבריהם, מדובר בטרטור באי בית המשפט אל צדדי העיר דבר שיקשה על רבים. לדברי עורך דין "מדובר במהלך מיותר שסתם יקשה את הגישה. בעיקר על אנשים המגיעים מחוץ לאשדוד, בין אם עורכי דין הבאים לדיון מהדרום או אנשים הזקוקים להסדיר עניינם בבית הדין”.

בית הדין: ״באזור החדש שוכנים משרדי ממשלה רבים״

מהנהלת בתי הדין הרבניים נמסר בתגובה: "בית הדין הרבני באשדוד נמצא כעת במבנה ישן שאינו מתאים לצרכים הנוכחיים ולצורך כך הוא יועבר למבנה גדול וחדיש יותר. בניגוד לנטען, באזור החדש שוכנים משרדי ממשלה רבים, מרכז מסחרי גדול ותחבורה ציבורית יעילה ונגישה. יש לציין כי במעבר נכס בדיור הממשלתי ישנם לא מעט אילוצים כגון מבנה מתאים בגודלו ועמידה בקריטריונים, כאשר לצערנו לא אותר נכס זמין ופנוי העונה לצרכים באזור בית הדין הרבני הנוכחי באשדוד".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן