לחמני מציע: תקצוב עירוני לקבוצות הכדורגל הקטנות

חבר המועצה אלי לחמני הגיש הצעה לסדר היום המבקשת מהעירייה לתקצב גם את קבוצות הכדורגל הקטנות, והגיש שאילתא בעניין סגירת מרכז הייעוץ העירוני לנוער שנטען כי הוחלטה עקב החלטת העובדים להתאגד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חבר המועצה אלי לחמני הגיש לראש העיר אשדוד יחיאל לסרי הצעה לסדר יום בעניין תקצוב קבוצות הכדורגל בעיר, והציע לתקצב גם את הקבוצות הקטנות יותר שמשתייכות ברובן לאוהדים. לחמני כתב בהצעה כי "בשנים האחרונות, קבוצת הכדורגל מ.ס. אשדוד המקבלת עשרות מיליונים בתקציבים ישירים ועקיפים, אינה הקבוצה בעלת מספר האוהדים הרב ביותר וזאת אף בלשון המעטה. הקבוצות האחרות: עירוני אשדוד, הפועל אשדוד, מכבי אשדוד, מושכות קהל אוהדים הגדול עשרות מונים מקהל האוהדים של מ.ס. אשדוד.

בהקצבות ממשלתיות/ציבוריות, מספר המשתתפים/הנהנים באותה פעילות, הינו הבסיס העיקרי לתקצוב. משום מה, בקריטריונים לתקצוב של קבוצות ספורט באשדוד, קריטריון זה – לא קיים. מציע, כי יתווסף קריטריון לבחינת אמות מידה למתן תמיכה לקבוצות ספורט, כדלקמן:

"במסגרת זו יקבע, כי כל קבוצת בוגרים, תמציא, כחלק מהבקשה המוגשת, רשימת מספר האוהדים הפעילים הכוללת: שם האוהד, תעודת זהות וכתובת. משקל מספר האוהדים, יהווה 30% מהניקוד לתקצוב לקבוצות".

כמו כן, על מנת לסייע לקבוצות בשנת העליה הראשונה לליגה בכירה יותר מציע, לשנות את הגדרת מענק התאקלמות לקבוצה שעולה 25% מהניקוד הבסיסי של הקבוצה בליגה אליה העפילה (נכון להיום, מענק כזה קיים רק בהעפלה לליגת העל)".

כמו כן, לחמני העלה שאילתא לעירייה בעניין סגירת מרכז היעוץ לנוער וציין כי העובדים קושרים זאת להחלטתם להצטרף להסתדרות הלאומית. "זכותם של עובדים להתאגד בכל מסגרת שהיא והחלטה על סגירת המרכז, עקב התאגדות העובדים ואם מכל סיבה אחרת, כאשר יש נוער בסיכון הנדרש לטיפול – הינה חמורה עד מאוד", כתב לחמני. "מרכז היעוץ לנוער הוקם על מנת לסייע ולשמור על שלומם וביטחונם הפיזי והנפשי של בני נוער. פגיעה במרכז, עם כל המשתמע מכך, תגרום לפגיעה עד לכדי סכנת חיים של בני הנוער ואף תחזיר, למגינת ליבנו, את בני הנוער להתמכרויות, אלימות ועבריינות, אותם מנסה המרכז למנוע. מדוע התקבלה ההחלטה לסגירת המכרז לייעוץ לנוער בסיכון?". לחמני ביקש בנוסף מהעירייה להציג סקירה על פעילות המרכז בשנים האחרונות כולל מספר המטופלים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן