החליקה על טחינה ותובעת מאות אלפי ש"ח מאושר עד

תושבת אשדוד בת 64, עובדת בתעשייה ביטחונית שהחליקה על טחינה בסניף אושר עד באשדוד, תובעת מאות אלפי שקלים מבעלי רשת הסופרמרקטים ומחברת הניקיון שלה. כך עולה מתביעה שהגישה לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף.

צילום: שירן ולק
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מהתביעה עולה כי בחודש נובמבר לפני כשנתיים, בשעת ערב, עת נכנסה לסניף אושר עד באשדוד, החליקה על טחינה שנשפכה על הרצפה וכתוצאה מכך נפלה. ממקום התאונה פונתה התובעת למרפאת 'טרם' באשדוד שם התלוננה על רגישות באזור עצם הזנב והצוואר, תחושת רדימות בידיים וחולשה ברגליים. בבדיקת CT עמוד שדרה מותני ועצמות האגן, שבוצעה יומיים לאחר התאונה, הודגמו בלטי דיסק והיצרות קלה של הסחוס במפרק הירך.

אורתופד מומחה אשר בדק את התובעת מטעם התביעה, קבע בחוות דעתו כי כתוצאה מהתאונה התובעת סובלת מ-19 אחוזי נכות לצמיתות בגין הגבלה בתנועות עמוד השדרה הצווארי, והגבלה בעמוד השדרה המותני.

בא כוחה של האשה, עו"ד דותן לינדנברג טוען בין היתר בתביעה כי בעלי רשת אושר עד התרשלו בכך שלא דאגו לסביבה בטוחה בסניף באשדוד, לא הציבו שלט המזהיר מפני סכנה המסמן כי הרצפה רטובה ולא מנעה גישה לקונים למקום עד להסרת המפגע. כמו כן נטען כי בעלי הרשת לא פיקחו על חברת הניקיון שהעסיקה.

בתביעה נכתב כי כתוצאה מהתאונה הפכה התובעת מאדם עצמאי, למוגבלת מאוד הזקוקה לעזרת צד ג', כאשר עקב נכותה התפקודית אינה יכולה עוד לשרת עצמה כבעבר והיא זקוקה ותזדקק גם בעתיד לעזרה ופחתו הנאות חייה.

בעלי הרשת נתבעים לפצות את האשה בגין אובדן השתכרות, כאב וסבל, עזרת צד ג' ועזרה סיעודית, הוצאות רפואיות הוצאות נסיעה. טרם הוגש כתב הגנה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן