המתנדבים האשדודים במפגש בפעם הרביעית

מחלקת משאבי קהילה והתנדבות בניהולה של חנה בן איון, כנסה את קבוצת המתנדבים למפגש ריענון והכרות עם נושאי חירום מתחום הדוברות והתקשורת

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כ-30 מתנדבים, הפעילים במסגרת מחלקת ההתנדבות העירונית, התכנסו השבוע למפגש נוסף בנושאים הקשורים לתחום הדוברות וההסברה בחירום. קדמו לכך שלושה מפגשים שהתקיימו בתוכניות העבודה בשנה האחרונה, בהם נחשפו למבנה הארגוני של העירייה בחירום, הטיפול במידע בחירום ובעלי התפקידים באירועי חירום.

חנה בן איון, מנהלת המחלקה, דואגת להחזיק את קבוצת המתנדבים ברמת מוכנות עניינית ומידי פעם מארגנת מפגשי רענון ולמידה על מנת לשמור על כשירות המתנדבים. הפעם שמעו המתנדבים מספר בעלי תפקידים בחירום ובהם מנהל אגף הביטחון אריה איטח, מנהלת קשרי חוץ ואחראית על הסברה בשפות בחירום גב' אריאלה רוזנטל ומרצה אורח.

0789086806806808

אריה איטח, מנהל אגף הביטחון העירוני וקב"ט העירייה, פרש בפני המתנדבים את חשיבות הדוברות בעת חירום ואת תפקידו העיקרי של מכלול המידע בהעברת מסרים מדויקים, בזמן אמת ובשפות זרות, מלבד השפה עברית. איטח התייחס לשאלות המתנדבים תוך שימת דגש על שאלות הנפוצות בקרב התושבים בזמן חירום כגון: פתיחת מוסדות חינוך בחירום ומתן שירותי רפואה ובנקים.

המתנדבים למדו על האפשרויות של העברת המסרים לציבור, החל מאמצעי התקשורת האלקטרונית, רשתות חברתיות ואתרי האינטרנט וכלה במסרים שראש העיר מעביר בקולו, באמצעות הודעות קוליות לטלפונים הניידים ולסמארטפונים.

אריאלה רוזנטל, מנהלת מחלקת קשרי חוץ בעירייה, הסבירה למתנדבים על המורכבות הדמוגרפית בעיר שקולטת עלייה ועל האפשרויות שיתארחו כאן תיירים באירועי חירום. היא ציינה לדוגמא את המערכות הצבאיות האחרונות כאשר היו כאן לא מעט דוברי שפות וגם ביקורים תדירים של אנשי תקשורת מכל הרשתות בעולם. משמעות הדבר שאנו נצטרך ללוות כתבים זרים ותיירים כמו גם עולים חדשים שאינם מבינים עברית. במפגשים הבאים יושם דגש על המשמעות של דוברות בשפות זרות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן