דן ו׳הברגרז׳ במופע רוקנרול ישראלי סוחף

מופע חורף ב״מונארט״: דן ברגר מוזיקאי אשדודי מגיע עם הלהקה שלו, 'הברגרז', להופעה מיוחדת באשדוד עם אסף איינהורן כאורח

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד נותנת במה לאמנים ויוצרים מקומיים באולם המופעים של מונארט, כאג'נדה לקידום ותמיכה ביצירה ובאמנות: הפעם יהיה זה תורו של היוצר המקומי דן ברגר (37), עם הרכבו 'הברגרז' יחד אסף איינהורן- יוצר מקומי נוסף שיתארח במופע. דן ברגר גילה את המוסיקה ואת מקומה בחייו דרך שלושת אחיו הגדולים (גלעד, מאור ובן). כל אחד היה "מפציץ" לדבריו את סגנונו מחדרו כך שמכל חדר בקעה מוסיקה אחרת: פינק פלוייד, להקת קווין ושלמה ארצי נשזרו זה בזה.

52828082 2327878464167903 3754545777486069760 n

גם לנגן בגיטרה החל בזכות הגיטרה הפרטית של אחיו עליה החל לנגן. עם הנגינה החל לכתוב סיפורים קצרים ומשם הדרך לכתיבת שירים הייתה קצרה. דן שירת בתותחנים ולאחר שירות לא קל יצא לטיול שאחרי ונחת בתילאנד ללא גיטרה. מהר מאוד הבין כי הגיטרה חסרה לו ואת המשך הטיול הגיטרה ליוותה אותו ושם נפל האסימון שהמוסיקה והנגינה זה חיידק אך לא רק! למחייתו מלמד דן גיטרה בבית ספר פרטי וכערך מוסף מנסה לעזור לתלמידים לממש את הפוטנציאל שלהם, להראות שאפשר אחרת לדן ניסיון בימתי עשיר, אינספור הופעות וקהל נאמן ויחד עם 'הברגרז' יבצעו במופע במונארט שירים משני האלבומים הקודמים של הלהקה: בשנת 2013 יצא E.P הבכורה שלו "הברגר'ס" סינגל הבכורה "יום קיץ" מתוך האלבום, זכה להשמעות רבות והתקבל בחיבוק חם. האלבום השני 'אנשים קטנים' יצא בשנת 2016 ומתוכו בלט השיר (איך לא) 'אנשים קטנים'. במופע יושמעו לצד חומרים חדשים שיופיעו באלבום השלישי שבשלב זה יצא לאור מתוכו סינגל בודד העונה לשם הסינגל 'אהבה', קאברים מקפיצים בהם מציג ברגר את הגרסה שלו לשירים הגדולים של האייטיז בכלל ושל פרינס בפרט עם השיר ״When Doves Cry" (כשהיונים בוכות) ובעיבוד מקורי.

8606808907900798

מרבית שיריו של דן נכתבים בעברית ותכני שיריו בהחלט משקפים את אהבתו לעברית ולישראליות שהוא תופש אותה כתופעה ייחודית ושיריו הם טקסטים המספרים סיפורים מחיי היום יום של החברה הסובבת אותו ומספרים על החוויה הישראלית. בהופעה יתארח עוד מוזיקאי מקומי מאד מוכשר, אסף איינהורן (25), אסף ודן הכירו שעבדו יחד במוזיקנסקי. אחרי שנוצר החיבור המוזיקלי, החלו להופיע יחד כשאסף הצטרף כצלע רביעית ללהקה של דן, 'הברגרז' והם מופיעים יחד זה כשנתיים בהופעות אקוסטיות וחשמליות בכל רחבי הארץ.

אסף, המצוי כרגע בעיצומם של למודי חינוך מוזיקלי במכללת לוינסקי ישמיע שירים מתוך האלבום 'מבוכים' אותו יצר בשנת 2017 ושירים חדשים מתוך אלבום בהתהוות.

דן ו׳הברגרז׳, מוצ"ש, 18.3.19, בשעה 20:00 , באולם המופעים של ״מונארט״, אשדוד. פתיחת דלתות בשעה 19.30. טל׳. 08-8545130/1.

דן ברגר ואסף איינהורן (צילום: יח״צ, משה בנון)

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן