עובדים ברשות למאבק בסמים: "בכירים מאיימים עלינו לעזוב את ההסתדרות הלאומית"

סוגיית הוועד ברשות למאבק בסמים מקבלת תפנית בעלילה. אחד מחברי הועד הזמני שנבחר, הודיע על התפטרות. ובנוסף יש עובדים שטוענים כי בכירים ברשות מאיימים עליהם להתנתק מההסדרות הלאומית שמייצגת את העובדים. במכתב שהוציאה התסדרות הלאומית הם מאיימים לפנות לבית הדין לע

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"אנו עובדי הרשות למאבק בהתמכרויות ואלימות אשדוד(לא חברי הוועד!) מקבלים מיום ראשון שבו הוכרז על ההסתדרות הלאומית כארגון יציג,איומים מצד מנהלים בכירים ביותר  בעיירית אשדוד".

 

עוד טוענים עובדים כי הם: "נמצאים בפחד נוראי עקב האיומים הבלתי פוסקים. בנוסף היום יחיאל מלכה הודיע לעובדים מסוימים שיחיאל לסרי שוקל לסגור חלקים מהרשות עקב ההתאגדות נשמח שתפרסמו ואולי מכם ירד הלחץ על עובדי הרשות"

ובהסתדרות הלאומית מאיימים לפנות לבית הדין על רקע מה שהם מכנים איומים על עובדים שלא להצטרף ללאומית. במכתב ששלח למנכ"לית הרשות, סימונה למורלי, עו"ד חיים שרביט מההסתדרות הלאומית הוא טוען כי נודע להם "אודות ניסיונות שונים מצד הרשות, בשיתוף עם ההסתדרות הכללית, לפעול לסיכול ההתארגנות בדרך פסולה ואסורה של הפעלת לחץ על העובדים על ידי ביטול חברותם בהסתדרות הלאומית וצירופם להסתדרות הכללית".

כן טוען עו"ד שרביט כי "לידי הסתדרות העובדים הלאומית מגיעים כל העת דיווחים מצד עובדים, החווים התערבות והפעלת לחץ ואיומים. בין היתר, דווח להסתדרות הלאומית על שיחות טלפוניות שמבוצעות לעובדים על ידי נציגים מטעם ההנהלה, לרבות בידי מר יחיאל מלכה, בה נקראים העובדים לחדול מהצטרפות להתארגנות שהיא 'נגד ראש העיר', תוך שהעובדים נדרשים לבטל את הצטרפותם להסתדרות הלאומית ולהצטרף להסתדרות הכללית. יתר על כן, למיטב ידיעת ההסתדרות הלאומית, מופעל לחץ על עובדים לחתום על תצהיר בנוסח מוכתב שמטרתו הברורה היא פגיעה בהתארגנות העובדים וסיכול הכרזת היציגות שנמסרה לרשות על ידי ההסתדרות הלאומית".

עו"ד שביט מתריע במכתב כי במידה וההתנהלות תימשך ולא תימסר הכרה רשמית ביציגות במועד הקבוע בדין" תיאלץ ההסתדרות הלאומית לפנות לבית הדין לעבודה לשם עמידה על משמר זכויותיהם של העובדים"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן