150,000 מתושבי אשדוד בוחרים באסותא כלניות

למעלה מ- 90% מהמטופלים העידו על שביעות רצון גבוהה מהשירות במרכז הרפואי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עוד בימים שתושבי אשדוד נאלצו לכתת רגליהם מחוץ לשערי העיר על מנת להגיע לבית חולים, המרכז הרפואי אסותא כלניות הנגיש להם שירותים רפואיים חשובים, ממש כאן, קרוב לבית. כיום, קרוב לשני עשורים לאחר פתיחתו, הוא גאה לשרת 150,000 מתושבי אשדוד והסביבה מדי שנה.

בסקר שביעות הרצון האחרון שנערך, העידו למעלה מ- 90 אחוזים מהמטופלים על שביעות רצון גבוהה מהשירות במרכז הרפואי.

"השילוב של רפואה מתקדמת ושירות מכל הלב, תמיד היו בלב העשייה שלנו", מספר מנהל המרכז הרפואי אסותא כלניות אמיל איליונסקי. "אל מערך הבדיקות, המרפאות והמכונים הצטרפו לפני 8 שנים  חדרי הניתוח המתקדמים שלנו, שבזמנו היו היחידים בעיר. מאז, רק המשכנו להרחיב את השירותים הרפואיים שאנחנו מציעים והמשכנו להציע רפואה אישית. אל מכון הדימות שלנו, בו ניתן לבצע בדיקות CT, MRI, ממוגרפיה וצפיפות עצם, כמו גם למכון השינה, מכון הלב, מרכז הפוטותרפיה, מרפאת הכאב ומכון הגסטרו, מגיעים מבוטחים מכל קופות החולים".

אפרת הגיעה עם בנה הקטן כדי לעבור ניתוח בבית החולים, ונפעמה מהיחס האישי שקיבלה, "הצוות הקדיש לנו את כל כולו, ונתן לנו הרגשה כאילו אנחנו היחידים במחלקה. האחיות המדהימות במחלקה לא הפסיקו להכנס לחדר של הבן שלי ולשאול לשלומו, ולאורך כל הדרך הרגשנו שאנחנו במקום טוב ובטוח. כשהגיע הזמן שלו לרדת מהמיטה, בפעם הראשונה אחרי הניתוח, האחות ניגשה אליו בעדינות תוך שמירה על הפרטיות שלו. היא ישבה איתו והדריכה אותו באופן ברור ומקצועי לגבי ההנחיות להתנהלות בבית ולא הותירה מקום לשאלות, הכל היה ברור ומובן. הקשב והסבלנות של הצוות הפך את השהות במחלקה לחוויה כל כך חיובית, וזה לא ברור מאליו".

בין הניתוחים המבוצעים באסותא כלניות ניתן למצוא ניתוחים אורתופדים, ניתוחי עיניים, כירורגיה כללית, אורולוגיה, גינקולוגיה, אף אוזן גרון ועוד. בחדרי הניתוח, בדומה ליתר השירותים הרפואיים באסותא כלניות, ניתנים שירותים למבוטחי כלל קופות החולים, שמרביתם שירותי סל הניתנים בטופס – 17 וללא השתתפות עצמית מצד המטופל, כשהמטופל יכול לבחור את הרופא המנתח מבין מגוון הרופאים המומחים, כנהוג בסטנדרט אסותא ועל ידי הרופא אותו בחרו.

מרכז כלניות הוא חלק מרשת אסותא מרכזים רפואיים, ופועל על פי סטנדרט הבריאות והשירות גבוה ביותר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן