נטע ברזילי ממשיכה ללבוש את המעצבות האשדודיות

ג׳ני צרוואני בווידוי מרגש, אנה זק והצמוד כבר לא אוחזים וישראל קטורזה יעשה את אמריקה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מאוד הצטערנו לשמוע שכוכבת הרשתות החברתיות הכי גדולה שיצאה מאשדוד, אנה זק בת ה-18 ובן זוגה בחודשים האחרונים, שחר ג׳נה בן ה-25, הפרידו כוחות ועכשיו כל אחד ישן מהם ישן באלכסון. טוב, אבל אתם בטח יודעים שאנחנו לא ממש דואגים לה בתחום הזה…

אנה זק צילומי TOPTEN קמפיין סתיו חורף 17 18 copy

ג׳ני צרוואני מתוודה: ״שונה זה שווה״

ג׳ני צרוואני נבחרה יחד עם מובילות דעה אחרות, לעמוד במרכז קמפיין לקראת יום המודעות הבינלאומי לאוטיזם, בשיתוף עם שכטר בוטיק לעיצוב במסגרתו עיצב מעצב הבית שים אדרי כרית איכותית עם לוגו מיוחד ומרגש שכל ההכנסות מועברות לעמותה לילדים בסיכון מרכז לטיפול וחקר באוטיזם. צרוואני שהייתה תושבת אשדוד בצעירותה, סיפרה: אישית תמיד הייתי שונה. אם זה מהילדות כשעלינו לארץ והיינתי שונה, בגלל הגובה והמראה, או העובדה שעזבתי בגיל צעיר. לא זכיתי ליחס מיוחד, הייתי לבד.

גני גרוואני צלם איליה מלניקוב

מגיל 14 הייתי נוסעת כדוגמנית וכל נסיעה הייתה מביאה איתה מפגש עם אנשים חדשים בלי סטיגות. כל פעם שהייתי חוזרת לארץ זה היה חוזר לעצמו, רק שמתבגרים מבינים את ההשלכות שם זה פגש אותי. ילדים שמרגישים שהם שונים מאוד רוצים שיתחייסו אליהם כמו שווים לכולם. כבני אדם אנחנו שוכחים לפעמים, כי מראה העיניים יוצר תגובה ראשונית וצריך לפהגין סובלנות כלפי השונה. הבת שלי אמילי בגן צמוד לליקויי שמיעה, היא לומדת את שפת הסימנים, אני לומדת ביחד איתה ומדרבנת אותה ללמוד את שפת האחר. הילדים שואפים מאיתנו איך להתנהג, הכל מגיע מהבית. אנחנו הדוגמא הכי חזקה וטובה לילדים שלנו״.

אגב, הפרוייקט כולל כריות במגוון גדולים וניתן להשיגם בשכטר בוטיק בתל אביב.

פרק הסיום של התוכנית ״גולסטאר תאילנד״ התקיים השבוע ביום שני, ולהקרנה החגיגית שהתקיימה השבוע הגיעו כל כוכבי הסדרה ובהם האשדודי דוד רביבו, ירון ברלד, הדוגמן והשחקן דין מירושניקוב, רז זהבי, חמימו, יסוי בובליל, אלכסיי מורוזוב ואושרי קסרי. כוכבי העונה הגיעו לצפות יחד עם לקוחות HOT בפרקי הסיום, ובאולם ההתרגשות הייתה בשיאה. לבסוף קינחו משתתפי התוכנית בארוחה דשנה ורביבו שלנו העדיף ירקות כדי לשמור על הפיגורה‫.

de louya270219 207

ישראל קטורזה, האשדודי המקורי משלנו, לא נח. בימים אלו הוא עובד בשקט בשקט יחד עם השחקן והיוצר אלעד לוי על סדרה משותפת. המדור מציע שתמתינו בסבלנות. בינתיים כדאי שתודיעו לדודים מאמריקה שלכם, שבסוף חודש מאי הוא מגיע לסיבוב סטנדאפ באומה של טרמפ. הוא יתחיל במיאמי, ימשיך לניו יורק, ויסיים בלוס אנג׳לס. מה שבטוח, יהיה מצחיק עד דמעות.

ישראל קטורזה הופעות בארהב

המעצבת האשדודית ברטה, ממשיכה להלביש את כל המי ומי והפעם הדוגמנית הבריטית אריקה וולף לבשה שמלה בעיצובה בטקס פרסי המוסיקה שהתקיים בסוף השבוע האחרון בלונדון. אריקה התלוותה לבן זוגה הלא הוא הדיג'יי והמפיק המוזיקלי המצליח, קלווין האריס שזכה בטקס בשני פרסים‫.

הדוגמנית אריקה וולף לובשת ברטה

ואיך אפשר להעביר את המדור בלי השחקן והדוגמן החתיך‫, עומר חזן‫, שנבחר בשבוע שעבר להכנס לנבחרת היפים והנכונים של עיתון ״פנאי פלוס״. שם הוא אמר כי ״הפחד הכי הגדול שלי זה להיתפס בפפארצ׳י של ״פנאי פלוס״ בזמן ארוחה ובמקרה כזה לא אהיה בשום רשימה של יפים או נכונים״. לא נגענו.

515154584854

מעצב השיער האשדודי, יאיר חנונה, התראיין השבוע בתוכנית הבוקר ״מרגישות יופי״ על תקן של מומחה לבעיות דילול שיער והקרחה מטעם רשת רפאל פתרונות לשיער. חנונה הסביר מאיזה גיל ניתן לטפל ומה השיטות שקיימות לבעיות הקרחה בקרב נשים וילדות. חכו בסבלנות, אוטוטו על המסך שלכם.

0780877909

נדמה שהזמרת וזוכת האירווזיון נטע ברזילי התאהבה במעצבות האשדודיות, כי השבוע לבשה ברזילי לטקס 70 שנה לאופנה הישראלית שמלה היסטרית של המעצבת האשדודית ליבר בלילתי כוכבת ה-IT GIRL, השמלה הינה עיצובה של ליבר מהמותג החדש שלה שנקרא LA FILLE DE שנתפר במיוחד עבור המאורע.

747744844

כוכבת שנות השמונים סיוון אטנר החליפה טבעות

קולולו אצל סיון אטנר השחקנית האשדודית, כוכבת שנות ה-80, שהחליפה טבעות ביום ראשון האחרון עם בחיר ליבה קובי בר. החתונה המפוארת התקיימה ב״סילבר״ אירועים.על שמלת הכלולות המיוחדת היתה אחראית טניה ספקטור, ״הכל בעיצוב אישי״.

בנג׳מין ומינו בר (אבא של החתן) היו בתפקיד הדי ג׳יי. בתפריט הקולינארי: ביצי דגים, חזה אווז, אסאדו, מולארד עליו ניצח השף האגדי אליאב צברי. בחלק האומנותי – הופיעו אומנים מן השורה הראשונה: מאור אדרי, קובי פרץ, בני פרץ ואייל גולן, זהבה בן, חיים דדדון, עמוס אלגאלי

WhatsApp Image 2019 03 06 at 10.47.23

5235252256

ראובן המלאך, שימי רון צביקה אברהם וכמובן השחקנים של שנות ה-80: הרצל טובי (חלבי), פולי סלונים (חיה אישתו של חלבי), צחי לב (גיסו של פרוספר), אילן אדרי – הינשוף, קאקולי (זזא החלפן) מני אסייג (אח של שלום אסייג יוצר הסדרה), מוטי בן ישי (מי שמכיר אותו בתור זוקה ורבי מאיר בשנות ה-80), דניאל סויסה (מוניה), יוסי וידר (משחק את מיימוצה) ויגאל עדיקא. אה וכמעט שכחנו: היתה גם אורחת מיוחדת שרת התרבות והספורט – מירי רגב. ״ואין לנו שום קשר משפחתי״, אמרה סיוון. שיהיה במזל טוב. ‫(צילומים: אולפן 3)

בסינמטק ת"א נערכה השבוע הקרנת בכורה מרגשת לסדרת הדוקו החשובה "טרנסקידס", המלווה 4 נערים ישראלים במהלך שינוי מגדרי, ותעלה בשבוע הבא בערוץ yes דוקו.

בין גיבורי הסדרה נמצאת גם האשדודית רומי אברג׳יל שנחשבת לטרנסג׳נדרית הכי צעירה בישרא, שהגיעה בליווי אמה אילנית. מי שהגיעו עוד לפרגן לרומי הם הצלם והמפיק אורי קריספין, שליהק את רומי לתחרות מלכת היופי של הדרום לפני שנתיים, שם זכתה בתואר ואשתו מלכת היופי של ישראל במיל׳ מעיין קרן- קריספין.רומי אברגיל וקריספין צילום דלויה

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן