החיים של אנדל בסרט

אנדל קבדה זכור לחובבי הריאליטי מהשתתפותו בתכנית 'האח הגדול' בשנת 2017, שהובילה לזוגיות מתוקשרת עם הדוגמנית עדי סבן, שהשתתפה איתו בתכנית. עתה הוא חוזר לתודעה באמצעות סדרה חדשה ומיוחדת, שתעלה בקרוב ב'הוט' ונקראת "הגבר השחור"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אנדל קבדה, תושב אשדוד שיהיה בחודש הבא בן 29, זכור לתושבי העיר מתכנית הריאליטי 'האח הגדול', בה נטל חלק לפני כשנתיים. זכור יותר מכל הקשר הרומנטי שהתפתח בינו לבין הדוגמנית המצליחה עדי סבן. השניים כבר מזמן לא ביחד וסבן כבר הספיקה להתחתן ולהשתתף במגוון קמפיינים של דוגמנות. לעומתה, אנדל נעלם מהמסכים ומהרדאר של הצופים ועתה חוזר לתודעת הקהל, בזכות סדרה חדשה בכיכובו, שתעלה בקרוב ב'הוט'.

ביום שני השבוע, נערך אירוע התוכן השנתי הנוצץ של חברת HOT, ברידינג 3 נמל ת"א, בו נחשפו התכנים החדשים לשנת 2019. בין הסדרות החדשות שישודרו במהלך השנה נוכל למצוא גם את הסדרה "האדם השחור", תוכנית שיצר קבדה בעצמו, המגוללת את סיפור חייו ומתארת איך הפך נער בן הקהילה האתיופית משכונת מצוקה באשדוד, למנהיג מהפכה ולמטרד בעיני משטרת ישראל.

עדן שינתה פרופיל copy

קבדה התרגש מאוד ממעמד השקת התכנים החדשים של חברת 'הוט', שהתקיים במתחם 'רידינג 3' בנמל ת"א ובו נחשפו התכניות החדשות לשנת 2019. הנציג שלנו צעד על השטיח האדום, הצטלם, התלהב וזכה להתחכך בכוכבים כמו זוכת ה'אירווזיון' 2018, נטע ברזילי, שלישיית מה קשור, דניאל גרינברג, אביב גפן, אופירה אסייג, אייל ברקוביץ' ועוד, שהשיקו תכניות חדשות ב'הוט', בדיוק כמו אנדל קבדה.

הסדרה פותחה על ידי אנדל קבדה והתסריטאי המוערך אורי וייסברוד, שכתב בין היתר את הסדרות המצליחות 'זגורי אימפריה' וה'אלופה'. הסדרה המסקרנת, על פי פרסומים, תעסוק בבחור צעיר מרדן, בן הקהילה האתיופית, שהופך למנהיג מחאה. גיבור הסדרה, אנדל (שמשחק דמות של בחור בן 17), מגיע משכונת מצוקה והוא פועל לאיסוף נערים שעזבו את בית הספר, ויחדיו הם נכנסים לעולם הפשע. בסדרה אנדל וחבורתו, יוצאים למלחמה נגד משטרת ישראל ורצונם להפוך את רובע ו' לגטו לשחורים בלבד. המאבקים יתמקדו בבעיות חברתיות ופוליטיות המשפיעות על בני הקהילה האתיופית גם במציאות של ימינו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן