בלוז לנשמה

המופע הרביעי של 'משלנו'-סדרת מופעים של מוזיקאים מאשדוד מארח את אבי בן עמרם ולהקת 'דור הבלוז' עם שורה של מוזיקאים מהארץ במוזיקת רוק'נרול ובלוז

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאחר מופעיהם של 'אדיר כוכבי והשורשים', 'איליה סאנשיין', ו'להקת מוצ"ש' מגיע תורו של אבי בן עמרם ולהקת 'דור הבלוז' לעלות על במת המופעים של מונארט -מרכז תרבות במסגרת' משלנו' – סדרת מופעים של מוזיקאים מקומיים כשהם מארחים סוללה כבדה של מוזיקאים בולטים ממוזיקת הרוק והבלוז בארץ.

את ההרכב 'דור הבלוז' מוביל המוזיקאי והגיטריסט האשדודי הוותיק אבי בן עמרם, שסיפור חייו שלוב בזה של המוזיקה באשדוד: אבי בן עמרם היה חבר בהרכבי מוזיקה וותיקים באשדוד כמו להקת 'האצבעות', ניגן בלהקת 'העוד' המיתולוגית עם רמי דנוך. מוזיקה למד בבית הספר העירוני למוזיקה ששכן בבית הספר 'גאולים' והיה הבסיס להקמתו של הקונסרבטוריון העירוני ובהמשך למד בבית ספר למוזיקה ״רימון״.

6125151525551

2325969898552

אבי בן עמרם ולהקת 'דור הבלוז' יופיעו במיטב קטעי רוק ובלוז קלאסיים עם האורחים: דני שושן, זמר, גיטריסט ונגן בס, אחיו הבכור של גבי שושן ז"ל, נחשב לאחד הזמרים המוצלחים בלהקות הקצב בארץ: בסוף שנות ה-60 ובתחילת שנות ה-70 הוא היה סולנן של הלהקות הטובות ביותר: הנסיכים, האריות והצ'רצ'ילים. כשהתפרקה להקת הצ'רצ'ילים, המשיך שושן לפעול בלונדון. ג'ון לורד מסגול כהה בחן אפשרות לצרפו ללהקתו המשיך למגורים בהולנד בשנת 87 חזר לישראל לאיחודי מחווה של הצ'רצ'ילים, כיום חבר בהרכב מחווה הנקרא "מבראשית…" תולדות המוסיקה הישראלית על כל גווני הקשת, רוק, פופ, מזרחי , להקות צבאיות, שותפים למופע עוזי פוקס, מירי אלוני, אבנר גדסי מלווים בשליחי הבלוז. לאחר שנים רבות הוציא דני אלבום סולו ראשון. שושן יוצר רוק קלאסי בשילוב עם בלוז והאלבום כולל ברובו הקלטות באנגלית, שאסף דני במהלך הקריירה העשירה שלו באירופה, וכן כמה שירים בעברית, ביניהם הסינגל “מלך אבוד”.

יום רביעי, 20.3.19, בשעה 20:30, באולם המופעים ״מונארט״, אשדוד. טל׳. 08-8545130

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן