פסגת הפחד

מכבי עירוני אשדוד ניצחה את עירוני מודיעין בתוצאה 2-0 במסגרת המחזור ה-23 של ליגה ב', דרום ב', ונצמדה לקרית מלאכי בפסגה כאשר לשתיהן אותו מספר נקודות. חג'ג כבש במשחק הרביעי ברציפות ועמרן הוסיף. במחזור הבא: משחק חוץ חשוב בשיכון המזרח (שישי, בשעה 13:45)

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת מכבי עירוני אשדוד הגיעה מעודדת למשחק החשוב באיצטדיון הסינטטי מול קבוצת עירוני מודיעין, שנערך במוצאי שבת האחרון, לעיני כ-800 צופים. יום קודם לכן הגיעה הבשורה מירוחם, כאשר מ.ס הפועל ירוחם גברה על מוליכת הטבלה, מכבי עירוני קרית מלאכי ונתנה לעירוני אשדוד הזדמנות להשוות את מספר הנקודות למוליכה.

אשדוד פתחה עם אזברגה וחג'ג' הלוהט בחוד ההתקפה וכבר בדקה השנייה עלתה ליתרון כאשר שני החלוצים מעורבים במהלך. כדור קרן לא מוצלח של האורחת יצר התקפה מתפרצת של אשדוד. הכדור הגיע לאזברגה באמצע המגרש. האחרון מסר שמאלה לרפי עמרן, שהכניס כדור נהדר לכיוונו של עידן חג'ג' שעצר את הכדור בתוך הרחבה, היטעה את המגן ושלח טיל מדויק לפינה. 1-0 למארחת ושערו העשירי העונה של חג'ג' בן ה-28, המציג במשחקים האחרונים רמה של ליגה אחרת.

'עירוניה' נדחפה על ידי הקהל שלה והמשיכה לתקוף. בדקה ה-29 אברה מולטו ניסה את כוחו בבעיטה מסוכנת ממרחק, אך לא מצא את המסגרת. דקה לאחר מכן, תומר בן חיים, הקשר המצוין הגביה מימין, כדור מסוכן שהיטעה את שוער מודיעין, יוגב בן נון, אשר הדף לא טוב. הכדור הגיע לאברה שעמד פנוי ובעט למשקוף משמונה מטרים.

המגמה נמשכה גם במחצית השנייה. בדקה ה-56 בעיטה חופשית מדויקת של תומר בן חיים מצאה את שוער מודיעין, שהדף טוב, מוכן. אזברגה ניסה להגיע לכדור החוזר, אך נבלם לקרן. בדקה ה-72 גיא עובדיה מעירוני, שנכנס כמחליף, הוכשל בצורה גסה על ידי גיא דנקוביץ', בלם מודיעין שקיבל כרטיס צהוב ונהג בספורטיביות כשהתנצל. עובדיה נפגע בגבו, ועורר כמה חששות בקרב אנשי הספסל של אשדוד, אך התאושש בסופו של דבר. אל הכדור החופשי ניגש המגן השמאלי של עירוני, רפי עמרן, שלקח טווח הרצה גדול ושיגר 'פצצה', ברגל שמאל, שנעצרה רק ברשת של מודיעין. 2-0 גדול לעירוני ושער מדהים ושני העונה לעמרן, שמתגלה כ'רוברטו קרלוס' של הליגות הנמוכות בישראל.

רפי עמרן שכבש, בישל והצטיין, הוחלף אחרי השער, לקול תשואות הקהל, שהרעיף עליו אהבה, כמו שרק הקהל של 'עירוניה' יודע. היה נעים לראות גם את הישאם אזברגה, שלמרות שלא כבש, היה הראשון לברך את עמרן. אזברגה נראה מחובר מאוד לקבוצה, הן מקצועית והן חברתית, כאשר הצלחתה נראית חשובה לו, כמו הצלחתו האישית.

למחרת המשחק, מגן עירוני שהצטיין, רפי עמרן, נפצע בתאונת דרכים ברגלו ונזקק ל-12 תפרים. על פי הבדיקה הרפואית המגן לא יעמוד לרשות הקבוצה עד לסוף העונה. המגן קיבל טיפול רפואי וחזר לביתו עוד באותו הערב, כאשר רגלו גובסה.

בדקה ה-76 גם ברוך דגו נכנס לשחק ובנגיעה הראשונה שלו בכדור הקפיץ נהדר לעבר אזברגה, שמרוב שרצה להבקיע, פספס את המסגרת כאשר נגח החוצה. בדקות שנותרו, לא נרשמו מצבים מיוחדים ותוצאת הסיום נותרה כשהייתה. לאחר השריקה האחרונה חגגו שחקני הקבוצה עם האוהדים את הניצחון החשוב, את היכולת הטובה ואת האווירה החיובית והקסומה שאופפת את הקבוצה.

במחזור הבא תצא עירוני למשחק חוץ לא פשוט בראשון לציון, נגד מ.ס שיכון המזרח, שממוקמת במקום השישי בטבלה ולה שאיפות להשתתף במשחקי ה'פלייאוף' העליון בתום העונה הסדירה. קרית מלאכי תארח את מ.ס לוד הנמצאת מתחת לקו האדום בליגה ב', דרום ב'. אשדוד ו'מלאכי' כאמור, נמצאות 'צוואר אל צוואר', כאשר לשתיהן 53 נקודות. במקום השלישי נמצאת עירוני שדרות ומאמנה עופר טלקר האשדודי עם 52. אם כן, המתח בשיאו ועד לתום העונה נותרו 7 משחקים שיחרצו גורלות ויקבעו מי תעמוד בלחץ ותסיים בפסגה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן