זה כל הקסם

הפועל אשדוד הפסידה בשבוע שעבר למכבי קרית מוצקין, במשחק צמוד, בתוצאה 30-31, משער ניצחון של קסם עמיאל. טל הרשקוביץ' בלט עם 7 שערים. במחזור הבא: משחק חוץ בחולון (שישי, 15:45).

קושמרו מנסה להבקיע. צילום: אדיר כהן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החניכים של אולג בוטנקו הפסידו בפעם השלישית העונה בליגה, ביום שישי שעבר בקרית מוצקין, נותרו במקום השני והתרחקו מהמוליכה, מכבי ראשל"צ שזכתה בגביע המדינה השבוע, מרחק שש נקודות. אשדוד פתחה עם רפיון בהגנה ואיפשרה למארחת להבקיע שערים קלים. גם בהתקפה האורחת לא הייתה מספיק טובה ולהפסקה ירדו הקבוצות בשוויון 14-14.

במחצית השנייה מוצקין הייתה טובה יותר ועלתה ליתרון 17-14 אחרי שלוש דקות. אשדוד התאוששה ובעקבות הרחקת קלמנוביץ', שחקן מוצקין, הצליחה האורחת לחזור למשחק והישוותה את התוצאה. אשדוד גם הצליחה לעלות ליתרון סמוך לסיום אך מוצקין רצתה יותר ולקראת הבאזר הפכה את התוצאה והשאירה את סיכויי ההעפלה שלה ל'פלייאוף' העליון בחיים. בסיום, מוצקין מנצחת על חודה של נקודה, משער ניצחון של קסם עמיאל.

ביום שישי הקרוב תקבל הפועל אשדוד הזדמנות לנקום במי שהדיחה אותה, בצורה מפתיעה, מגביע המדינה, מ.כ חולון. בקבוצה לא רגילים להפסיד העונה בליגה וינסו להתאושש על חשבון חולון, שהפסידה השבוע בגמר גביע המדינה.

עוד הבקיעו לאשדוד: גאבור לנגהאנס ובן גוזי – 4 (כל אחד). קושמרו, שי הרשקוביץ' ויותם טל- 3 (כ"א). יוסי וישראל ביטרמן- 1 (כ"א).

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן