״השנה כולם מתחפשים״: שולחן עגול אשדוד וקניון ׳סי מול׳ אוספים תחפושות

כמיטב המסורת, גם השנה משתף ארגון שולחן עגול אשדוד פעולה עם קניון ׳סי-מול׳ באיסוף תחפושות עבור מעוטי יכולת בני העיר אשדוד. ושיהיה פורים שמח

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מידי שנה, משתף ארגון שולחן עגול פעולה עם קניון ׳סי-מול׳ פעולה לטובת מטרות שונות במשך השנה, תיבת האיסוף גדולה ממוקמת בשער הים ודרכה נאספים ילקוטים בחודשי הקיץ וסמוך לפורים נאספות תחפושות עבור ילדים ונערים מעוטי יכולת בני ובנות העיר אשדוד.

תושבי אשדוד ידועים ומוכרים בליבם הרחב והרצון הטוב לשתף פעולה, לפתוח את הלב ולתרום ובשולחן עגול הבינו שצריך רק לסייע בהנגשת הפעולה לתושבים. כאן נכנסה הנהלת קניון סי-מול לתמונה, הצבת התיבה ללא כל תמורה עבור המטרה החשובה היא סיוע משמעותי עבור הצלחת האיסוף. הקניון הממוקם במרכז העיר מסייע לכל מי שמעוניין לתרום בנוחות מקסימלית.

את התחפושות ימיינו חברי שולחן עגול ויעבירו אותן לגופים בהם מצטבר חוסר מידי שנה וגורם לילדים רבים לצאת ולהתחפש ככלל ילדי ישראל.

דוד קקון, יו״ר שולחן כדול אשדוד: כמידי שנה, שולחן עגול אשדוד מציב את תיבת התחפשות בקניון סי-מול, תודה גדולה בראש ובראשונה לדורון גורשטיין ואדווה הראל על הרצון לסייע שוב ושוב. לא מובן מאל יו. בנוסף אני פונה לתושבי העיר לשים כבר באוטו את התחפושות שכבר לא בשימוש ונמצאות במצב שמיש ובהזדמנות הראשונה לשלשל אותם לתיבה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן