ישיבה מתוחה על רקע ההדחות בחפ"א: עו"ד דרך מנהל היום לראשונה את הישיבה

בצל הסערה סביב הדחתו של יו"ר חפ"א ולדימיר גרשוב מתקיימת היום ישיבה ראשונה של דירקטוריון חפ"א. כצנלסון שהדיח את גרשוב שסירב לפטר את המנכל" יהודה אבידן. המשימה הוטלה על עו"ד דרך שמונה לראשות חפ"א

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כזכור ישיבת מועצה בשבוע שעבר הייתה אחת המתוחות והסוערות שידעה עיריית אשדוד. על הפרק: הדחתו של ולדימיר גרשוב מראשות חפ"א בחבר אחד שלו בסיעה עו"ד חנוך דרך ארליך. מפיק המבצע: ראש סיעת "אשדוד ביתנו" שמעון כצנלסון שהחליט לפטר את מנכ"ל חפ"א יהודה אבידן. גרשוב סירב לעשות את העבודה בדירקטוריון, ולכן הוחלף בחבר סיעה אחר. לחברי המועצה שהיו צריכים להצביע על חילופי הגברי בתוך סיעה, דבר שגרתי ופשוט, חולקה חוות דעת משפטית שהזמינו אבידן וגרשוב על ידי יועצת משפטית חיצונית של חפ"א. בחוות הדעת קבעה עורכת הדין מיכל רוזנבויים כי הפיטורין וההדחה היא לא חוקית וגובלת לכאורה בשוחד פוליטי לכאורה.

זה לא עזר וחברי המועצה הצביעו בעד הדחתו של גרשוב ומינויו של דרך ליו"ר חפ"א. דרך יהיה זה שיוציא לפועל את כוונתו של כצנלסון לפטר את אבידן, שלא מתכוון לוותר ולפנות לערכאות משפטיות. גורמים מסרו כי חומרים על הטענות לשוחד פוליטי הועברו כתלונה ללהב 433 שיחקור את החשדות.

יצוין כי כל חברי סיעת ש"ס, ובראשם אבי אמסלם יצאו בעת ההצבעה ולא הצביעו. אבל את ההצגה הגדולה "גנב" מנכ"ל העירייה אילן בן עדי שבנאום חריף וחמור מאוד הציג את אבידן וגרשוב כמי שניהלו את חפ"א בצורה לקוייה ובאי סדרים כספיים לכאורה ובקנוניה פוליטית שלהם.

היום, כאמור, מתקיימת ישיבת העבודה הראשונה של דירקטוריון חפ"א אותה מנהל היו"ר החדש, עו"ד דרך שהציפייה ממנו כאמור להדיח את המנכ"ל אבידן

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן