מועדון הימורים נחשף באשדוד

בפעילות שנערכה בשבוע שעבר נתפסו במקום מחשבים רבים המשמשים על פי החשד לקיום פעילות הימורים

צילום: דוברות המשטרה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בפעילות יזומה לאיתור מקומות המשמשים לקיום משחקי מזל והימורים בלתי חוקיים, הצליחו כוחות המשטרה לאתר ולפשוט על מקום המשמש על פי החשד לכך באזור התעשייה בעיר אשדוד.

54148482645

כוחות המשטרה אשר נטלו חלק בפעילות- בלשים, שוטרי ופקחי יחידת השיטור העירוני ולוחמי מג"ב, איתרו במקום חשוד (50) בהפעלת המקום ובחיפוש שנערך נתפסו כונני מחשבים ומסכים, מצלמות מעגל סגור, מסמכים שונים המעידים על קיום הימורים במקום ועוד.

החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה באשדוד שלאחריה הוא שוחרר בתנאים מגבילים וחקירת המשטרה נמשכת.

נעצרו חשודים בשהייה בלתי חוקית

87844475

משטרת אשדוד ממשיכה כל העת בפעילותה העיקשת לאיתור שוהים בלתי חוקיים והבאתם לדין, בין היתר מתבצעת גם פעילות בהקשר זה כנגד אלו המסייעים בידם- מעסיקים, מלינים ומסיעים. אתמול ערכו שוטרי הסיור בעיר אשדוד פעילות שכזאת במהלכה אותרו שני חשודים שנעצרו לחקירה ונכלאו בסיומה. "מדובר בפעילות אינטנסיבית אותה מבצעת המשטרה במטרה להגביר את תחושת ביטחון הציבור באשר הוא. שוהים בלתי חוקיים מעורבים לא אחת בעבירות פליליות הפוגעות בביטחון האזרח הנורמטיבי ורכושו, ולעיתים גם מעורבים בפעילות חבלנית עוינת- פח"ע", נמסר מהמשטרה.

במהלך פעילותם היזומה של שוטרי יחידת השיטור הרגלי בעיר אשדוד, אותר חשוד (21) שבתחקורו הראשוני מסר לשוטרים כי הנו תושב לוד. תשאול מעמיק של השוטר לעניין כתובת מדוייקת, לא ידע החשוד למסור את כתובתו. השוטרים שחשדם התחזק לגביו של החשוד, החליטו לעכבו אל תחנת המשטרה על מנת לברר את זהותו. במהלך הנסיעה ציין לפתע החשוד כי הוא תושב שטחים וחבל שלא ברח, לדבריו, מהשוטרים. בשלב זה הוא נעצר ונכבל והועבר לחקירה בתחנת המשטרה בחשד לכניסה לישראל שלא כחוק. בדיקת פרטיו העלתה כי הוא מתגורר בכפר סעיר שליד חברון. בסיום חקירתו הוא נכלא והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.

זמן קצר לאחר מכן, בפעילות נוספת שנערכה בעיר אשדוד, איתר צוות שוטרי סיור אחר חשוד נוסף שהציג אשרת שהיה שפקעה בשנת 2017 ובתשאולו הודה החשוד כי נכנס ללא אישור לתחומי מדינת ישראל. החשוד, תושב קלקיליה כבן 46, הועבר גם הוא לחקירה בתחנת המשטרה באשדוד ובסיומה נכלא.

עשרות פריטים המוגדרים "צעצועים מסוכנים" נתפסו ברשותו של קטין תושב העיר

486478647547

בפעילות שערכה השבוע יחידת השיטור העירוני בעיר אשדוד בסיוע כלב משטרתי, נתפסו עשרות פריטים המוגדרים "צעצועים מסוכנים" ברשותו של קטין תושב העיר. הציוד שנתפס הוחרם על ידי השוטרים והקטין התייצב הבוקר לחקירה בתחנת המשטרה.

אתמול ערכה יחידת השיטור העירוני, יחידה המורכבת משוטרים ופקחים מסייעים מטעם עיריית אשדוד, פעילות להגברת תחושת ביטחון הציבור וכנגד עבירות הפוגעות במרקם ואיכות חיי התושבים שומרי החוק.

במסגרת הפעילות הממוקדת כנגד תופעת הנפצים ושאר פריטי הנפץ בהן נעשה שימוש רב לקראת ובמהלך חג פורים הממשמש ובא, פריטים שבעקבות שימוש בהם מופרת שלוותו של האזרח מאחר ואלו גורמים לא אחת לבהלה של ממש, בוצע חיפוש בביתו של קטין בו נטלו חלק שוטרי היחידה בליווי כלב משטרתי העוסק בשגרת יומו בסיוע לאיתור אמל"ח. במהלך החיפוש אותרו עשרות פריטים המוגדרים "צעצועים מסוכנים" ואלה נתפסו והוחרמו על ידי המשטרה.

במשטרה ציינו כי פעילות מסוג זה תימשך כל העת למען הציבור, מחד, ולמען ביטחון אותם צעירים המסכנים עצמם מעצם השימוש בפריטים אלו העלולים לגרום לפגיעות גופניות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן