מעוניינים בטיול בירושלים? חשבו על השכרת רכב

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השכרת רכב לטיול בירושלים פותחת אפשרויות לטייל גם בסביבה שאליה קשה יותר להגיע ללא רכב צמוד. אי תלות בתחבורה הציבורית ואפשרויות השדרוג בהשכרת רכב יבטיחו טיול מהנה

אבו גוש

כפר ציורי ממערב לכביש מספר אחת העולה בדרכו לירושלים. הדרך לכפר מוקפת נוף ירוק ומעיינות. לכפר היסטוריה עתיקה שמתחילה עם יישוב כנעני, עוברת דרך הלגיון העשירי של הרומאים, נוצרים ביזנטיניים שאף הקימו בו כנסייה שעל חורבותיה הוקמה כנסייה נוספת בידי מסדר ההוספיטלריים במאה ה-12 ובו פסיפסים מאבני הכנסייה המקוריות. מנזר בנדיקטי מהתקופה הצלבנית הפעיל בכפר מארח פעמיים בשנה פסטיבלים מוזיקליים. במנזר ציורי פרסקאות והנזירים שבו מתפרנסים מחקלאות וייצור קרמיקה ונרות. סביב המנזר עצי פרי ומעיין נובע. לאחרונה נבנה במקום מסגד בסגנון רוסי עם ארבעה צריחים וכפה מוזהבת בחסות הצ'צ'נים. ואם אתם רוצים אתנחתא מעתיקות, דת ומוסיקה תמיד אפשר להכנס לאחת החומוסיות הנפלאות שבמקום.

שוק מחנה יהודה

שוק מחנה יהודה הוא אחד מסמליה של ירושלים ומסמל את תחילת ההתיישבות החדשה בה, זו שהייתה מחוץ לחומות. כמו שהשכונות סביבו היו מחולקות לפי עדות, כך גם השוק עצמו כולל אזורים אופייניים כמו השוק הגרוזיני או העיראקי. סיור בשוק מחנה יהודה על כל הריחות והצבעים, הקולות והטעמים הוא חוויה שלמה בפני עצמה אותה ניתן לתבל בהדרכה שתכיר לכם מקרוב את הנפשות והסיפורים או שתיקח אתכם לסיור קולינארי מקיף. אם בחרתם אופציית השכרת הרכב אנא דאגו לשמור על ניקיון המושבים ושימו את הקניות מהשוק בתא המטען.

ורטיגו – כפר אמנות אקולוגי

הכפר הוקם בשנת 2007 ומציע מודל לחיים אלטרנטיביים המשלב תנועה ואדמה, אמנות ותרבות בת קיימא במבואות ירושלים בעמק האלה. המבקרים בכפר יוכלו להשתתף בסדנאות פיסול ותנועה, להתרשם מסיור אקולוגי בדגש על מחזור, שימוש באנרגיה חליפית ותכנון נוף, לצפות במופעי מחול ועוד.

צובה

אם בחרתם בשירות השכרת רכב בירושלים, אל תוותרו על ביקור בקיבוץ צובה שבפרוזדור ירושלים ליד מבשרת ציון. ביקב צובה תוכלו ללמוד על תהליך ייצור היין ולזכות בטעימות של יין וגבינות וכמובן לקנות בקבוקים מייצור מקומי. אחרי שתסיימו עם היין המשיכו לחוות השוקולד של גליתא, קבלו הסבר, השתתפו בסדנת שוקולד וקנחו במוצרי שוקולד מקומיים. אל תשכחו להזמין מקומות מראש לסיורים ביקב ובחווה.

מיני ישראל

פארק מיניאטורות חוויתי השוכן בסמוך ללטרון ומנזר השתקנים. הפארק משתרע על 60 דונם ובו כ-385 מודלים ממוזערים דינאמיים ביחס של 1:25 המשלבים קולות וצלילים, צמחייה מקומית מיניאטורית שפותחה במיוחד למקום ודמויות זעירות המתארות את ההווי, התרבות וחיי היומיום של התושבים בארץ. לצד החוויה הזעירה תוכלו ליהנות מהופעות חיות באמפיתיאטרון שהוקם במקום.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן