מה באמת קורה במערכות הפרסום של גוגל לעסקים?

כל בעל עסק יודע שיש חשיבות רבה לפרסום העסק שלו במדיה הדיגיטלית. החשיפה הרחבה ביותר כיום עבור עסקים מתבצעת באמצעות האינטרנט. מכיוון שמיליוני אנשים גולשים כיום באינטרנט, הוא מהווה את הפלטפורמה החזקה ביותר עבור שיווק ופרסום. אולם, גם בגבולות האינטרנט, יש צור

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קידום ממומן בגוגל – במה מדובר?

כיום ניתן לבחור בשיטות קידום שונות עבור עסקים ברשת. שתי השיטות המרכזיות לקידום עסקים באינטרנט קרויות: קידום אורגני או קידום ממומן. כאשר מדובר על קמפיין ממומן בגוגל מתבצע באמצעות מערכת מיוחדת הקרויה: אדוורדס. באמצעות מערכת זו, בעל העסק אשר מפרסם את העסק שלו בגוגל אדוורדס, יחויב בתשלום על הפרסום הזה, רק כאשר הגולש ילחץ על מודעת הפרסום. כלומר, באמצעות מערכת פרסום זו, בעל העסק יכול להגדיר תקציב נתון עבור הקמפיין שלו בהתאם למטרות וליעדים השונים. גוגל אדוורדס מסייע לכל בעל עסק למקד את קהל היעד הרלוונטי לצורך חשיפת המודעה. כאשר ממקדים את קהל היעד רק לקהל ספציפי אשר המודעה רלוונטית לו, הרי שהתנועה אשר תהיה לאתר הבית שלכם או לדף הנחיתה אשר פרסמתם, באמצעות אותה המודעה שנחשפה לקהל היעד הרלוונטי, תהיה משמעותית הרבה יותר.

כיצד עובד קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס

כאמור, אדוורדס מהווה מערכת פרסום מתקדמת מאוד, אשר מעניקה לכלל בעלי העסקים מגוון רחב של כלים ופונקציות, המסייעים להם לממש את המטרות והיעדים שלהם. על מנת להשתמש במערכת זו, על בעל העסק לפתוח כרטיס ניהול למודעות ממומנות. בכרטיס ניהול זה, בעל העסק יידרש להגדיר את תחום העיסוק שלו, את צרכי הקמפיין שלן וכמובן: את מילות המפתח הרלוונטיות לצורך יצירת המודעה שתוצג לגולשים. מודעה זו תוצג כמובן מתויגת בתור מודעה ממומנת. מלבד זאת, תדרשו לנסח מודעות טקסט המכילות את מילות המפתח שבחרתם. המודעות הללו יוצגו בעת חיפוש של הגולש בגוגל, באמצעות מילות המפתח אותן הגדרתם בקמפיין. המודעות שעלו יובילו את הגולש אשר מקליק עליהם לדף הנחיתה אשר יצרתם או לאתר האינטרנט של העסק שלכם. אם אתם תוהים כמה יעלה לכם קמפיין מעין זה, הרי שאתם מגדירים מראש את התקציב שלכם עבור הקמפיין כולו ותעריפי ההקלקה יקבעו על ידי מערכת גוגל, בהתאם לפרמטרים שונים הנוגעים לפופולאריות של מילות המפתח שבחרתם.

למי מתאים קמפיין בגוגל אדוורדס

מכיוון שיצירת קמפיין ייעודי בגוגל אדוורדס הוא הדבר הטוב ביותר כיום עבור פרסום עסקים ברשת, הרי שיצירת קמפיין מעין זה רלוונטי עבור כל בעל עסק. ראשית כל, מכיוון שבעל העסק בוחר איזה תקציב להשקיע, הרי שיצירת הקמפיין רלוונטית גם לעסק בעל תקציב נמוך הרלוונטי לפרסום ושיווק. אולם, אם החלטתם לבחור בקידום קמפיין ממומן בגוגל, אשר יתבצע באמצעות קמפיין מיוחד שתיצרו בגוגל אדוורדס, חשוב מאוד שבטרם תעשו זאת, תתייעצו עם אנשי מקצוע המכירים את התחום היטב. על אף שניתן ליצור קמפיין באופן עצמאי, קמפיין אשר נוצר מבלי מחשבה מהותית מאחוריו, הוא קמפיין אשר לא בהכרח יענה על ייעודו בצורה הטובה ביותר. על מנת למקסם את היעילות של הקמפיין, בחרו באנשי מקצוע העוסקים בתחום קידום ופרסום עסקים ברשת בכלל ובפרט במערכות הפרסום המיוחדות של גוגל.

.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן