עידן ה'עירוניה'

מכבי עירוני אשדוד ניצחה את הפועל ירוחם 0-1, ונצמדה לצמרת הגבוהה בליגה ב', דרום ב'. עידן חג'ג' הבקיע בדקה ה-60 ונתן את האות לחגיגה גדולה של 800 אוהדים בצהוב כחול. בשבוע הבא: משחק חוץ קשה נגד מ.ס הפועל לוד

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אווירה נהדרת ושירה מכובדת של ההמנון הלאומי 'התקוה', קיבלה את שחקני עירוני אשדוד ומ.ס הפועל ירוחם טרם פתיחת המשחק, במוצאי שבת האחרון באיצטדיון הסינטטי, במסגרת המחזור העשרים של הליגה. המקומיים הגיעו אחרי הפסד מאכזב בדימונה ונאבקו על כל כדור מהרגע הראשון, על מנת לחזור לצמרת הגבוהה ולהתמודד על המקום הראשון בטבלה, המקנה כזכור, כרטיס לליגה א'.

באמצע השבוע נענשו בבית הדין של ההתאחדות, המאמן שי מאור והמנהל המקצועי סרג'יו חאובל עקב התנהגות שאינה הולמת בסיום משחק ההפסד בדימונה. מי שעמד על הקווים הוא מאמן השוערים, משה מרקוס שניווט את השחקנים ועודד אותם לאורך ההתמודדות. אשדוד פתחה טוב והגיעה למספר מצבים במחצית הראשונה. היא אף כבשה שער מרגלי רועי עמרן בדקה העשרים, שנפסל מנבדל שלא בטוח שהיה.

ככל שהדקות התקדמו עירוני המשיכה ללחוץ ולסכן את השער של היריבה. לקראת סוף המחצית הישאם אזברגה היה פנוי ברחבה, אבל מזוית קשה, החלוץ המחונן בעט החוצה והקבוצות ירדו בתוצאה מאופסת למחצית. התוצאה לא הפריעה לאוהדי הקבוצה הביתית להמשיך לשיר, לשמוח ולהפגין תמיכה ואמונה בשחקנים.

המחצית השנייה נפתחה באותה מגמה ובדקה החמישים אזברגה שוב היה ברחבה, אך התמהמה עם הכדור ונסגר על ידי הגנת ירוחם האגרסיבית. אשדוד לא אמרה נואש ובדקה ה-59 נכנס לשדה גיא עובדיה במקומו של מולטו אברה. החילוף עורר בלבול בהגנה של האורחת ודקה אחר כך, תומר בן חיים, הקשר הנהדר של עירוני, העביר כדור לעידן חג'ג', מספר שמונה על הגב, ש'חתך' לאמצע מצד ימין ובבעיטה שמאלית שטוחה הכניע את תומר אפריאט, שוער ירוחם. 0-1 לעירוני אשדוד והקהל בטירוף.

בדקות שלאחר השער היקר של חג'ג' עירוני קיבלה תיאבון ושיחקה עם יותר ביטחון. בתגובה, ביצע מאמן ירוחם, אבי בוחבוט שני חילופים התקפיים בכדי לחזור למשחק. בדקה ה-80 הרבה דפיקות לב הורגשו בסינטטי, כאשר דוד פלס, חלוצה של ירוחם כבר הכניע את אנגלשטיין, אבל נדב עמר המגן הימני, היה שם לעזרת קבוצתו והציל שער בטוח. תוספת הזמן הייתה בת שש דקות ובמהלכן הקהל הביתי פחד לאבד את שער היתרון. חלקו נשא תפילות ליושב במרומים. התפילות אכן נענו והמשחק הסתיים בניצחון של עירוני, שמקרב אותה למרחק שלוש נק' ממוליכת הטבלה, קרית מלאכי שהביסה את כסייפה 5-1. בשבוע הבא, תצא הקבוצה, יחד עם אוהדיה המסורים, למגרש בלוד, למשחק חוץ לא פשוט, מול מ.ס הפועל לוד, הנלחמת על חייה בליגה ב', דרום ב'.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן